:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
نسخه شفابخش نجفي براي شهرداري تهران

سميع اله حسيني مكارم به شهرداري تهران رفت

نجفي اين بار هم مانند دوره رياست بر سازمان ميراث فرهنگى، در اولين انتصابش "سميع اله حسيني مكارم" را با خود، به بهشت بُرد تا مكارم كه ساماندهي آشفتگي هاي سازمان ميراث فرهنگى يا همان "حياط خلوت ياران احمدي نژاد" را در سال 92 برعهده گرفت، حالا پروژه ساماندهي اقتصادي دوران قاليباف كه به نجفى ارث رسيده است را هم برعهده بگيرد
کد خبر: ۹۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
اقتصاد گردان – بر اساس برخی برآوردها و تخمین ها، صورت هاي مالي پنهان شده، بي انضباطى شديد اقتصادي، وضعيت نامشخص و غيرشفاف درآمدها، هزينه كردها و مبادلات مالي شهرداري تهران "اَبَر چالش" محمدعلي نجفي، شهردار تازه تهران است.

به گزارش عصر ايران، او براي ساماندهي اين وضعيت، نسخه اي مشابه دوره رياستش بر سازمان ميراث فرهنگي براي تهران تجويز كرد. نجفي اين بار هم مانند دوره رياست بر سازمان ميراث فرهنگى، در اولين انتصابش "سميع اله حسيني مكارم" را با خود، به بهشت بُرد تا مكارم كه ساماندهي آشفتگي هاي سازمان ميراث فرهنگى يا همان "حياط خلوت ياران احمدي نژاد" را در سال 92 برعهده گرفت، حالا پروژه ساماندهي اقتصادي دوران قاليباف كه به نجفى ارث رسيده است را هم برعهده بگيرد.

حسيني مكارم در گفت و گوهاي رسانه ايش معمولا بر تخصصش در زمينه ساماندهي سازمان ادراي و شفافيت مالي نهادها اشاره كرده و شايد همين تخصص موجب شده است كه سازمان ميراث فرهنگى صنايع دستى و گردشگرى كه در سال 92 رو به احتضار مى نمود، در دوره مديريت او و طى سال هاى 94 و 95 دو بار به عنوان دستگاه برتر دولت در جشنواره شهيد رجايي انتخاب شده است.

حال پرسش بزرگ بسياري از دلسوزان و شهروندان تهراني اين است: آيا نسخه شفابخش نجفي براي انضباط مالي سازمان ميراث فرهنگي اين بار گره كور شهرداري تهران را باز خواهد كرد؟