:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های توسعه ای استان خراسان جنوبی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های کوچک و متوسط با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کمک به توسعه زیرساخت ها بویژه در بخش معادن استان خراسان جنوبی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش اداره امور شعب استان خراسان جنوبی گفت: باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از تمام ابزارهای مالی، نسبت به رفع مشکلات و رونق اقتصادی منطقه، اقدامات موثرتری انجام دهیم.

وی اظهار کرد: باید نگاه خود را در زمینه مشتری مداری تغییر دهیم، به طوری که همه کارکنان بانک در هر رده سازمانی باید به یقین و نه فقط به زبان، خدمتگزار مردم باشند.

به گفته شایان، کارکنان بانک ملی ایران باید همچون گذشته با اخلاق خوب و روی گشاده در راستای پاسخگویی و انجام مناسب امور مشتریان حرکت کنند.

وی همچنین اعلام کرد: در زمینه صدور ضمانت نامه ها، اقدامات خوبی در بانک انجام شده که آثار مثبتی هم در تراز نامه داشته است.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران در ادامه به اهمیت آشنایی کارکنان با محصولات جدید بانک از جمله خدمات نوین سامانه بام و لزوم معرفی و آموزش آن به مشتریان اشاره کرد و افزود: واحدها باید توجه ویژه ای به موضوع درآمدزایی داشته باشند و با صلابت در راستای اعتلای نام بانک ملی ایران بیش از پیش بکوشند.

در این جلسه، حمید دهباشی رییس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی بانک ملی ایران نیز گزارشی از وضعیت منابع و مصارف این اداره امور شعب ارائه کرد.

محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین به همراه دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی که به استان خراسان جنوبی سفر کرده بود، در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان خراسان جنوبی، جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و جلسه شورای اداری استان حضور یافت.