:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
اقدام ستودنی شورای شهر هشتگرد با انتخاب شهردار جوان و عملگرا

بهمني؛ شهردار جوان و عمل گراي هشتگرد

آنچه که می تواند برنامه های شهرداری را محقق سازد نگاه خدمت محورانه و شوق و انگیزه خدمت به مردم است نه نگاه سیاسی
کد خبر: ۹۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
اقتصاد گردان - اقدام تحسین برانگیز  شورای شهر هشتگرد در انتخاب جوانی تحصیل کرده، مبتکر و خوش فکر بیش از هر چیز پاسخ به پیام جوانگرایی دولت و توجه به اصل تخصص گرایی است که جای تقدیر فراوان دارد. 
دکتر امیر بهمنی دانش آموخته دررشته عمران وهمچنین دارای  ثبت اختراع  ومدرس در دانشگاه آزاد اسلامی  میباشد  و باید یادآور شد آنچه که می تواند برنامه های شهرداری را محقق سازد نگاه خدمت محورانه و شوق و انگیزه خدمت به مردم است نه نگاه سیاسی .
حضور پرشور و نشاط ملت ایران در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه دوپیامد و رویکرد داشت، اول اینکه تداوم سیاست های کلان و برنامه های دولت و همراهی بیشتر مدیریت شهر و روستا ها با برنامه های دولت تدبیر و امید که این مهم با ایجاد تغییرات در ترکیب شوراهای شهر و روستا محقق شد.
شورا ها به عنوان مردمی ترین نهاد در نظام مردم سالاری دینی نقش بسزایی در تحقق سیاست های کلان نظام دارند و خروجی و دستاوردهای آنها به مراتب از دستاوردهای سایر بخش ها ملموس ترند.
شوراها که به دوران بلوغ سیاسی خود نزدیک می شوند برای تداوم راه و دریافت نتایج درخشانتر نیازمند آسیب شناسی و ارزیابی منصافانه ای هستند مهمترین آسیبی که در این بخش شاهدیم نگاه های سیاسی و جناحی به آنهاست. 
شوراها به عنوان نهادی خدمت گذار مهمترین وظیفه اشان انتخاب شهردار است، شهرداری ها به عنوان خدماتی ترین نهاد در شهر ها و روستا ها به فعالیت مشغولند و فعالیت در این بخش ها بیش از هرچیز به تخصص، تعهد و عشق خدمت نیاز دارد و این نهادها در فضای سیاسی و جناحی نه تنها از اهداف خود باز می مانند بلکه باعث اتلاف منابع نیز می شوند را به شیوه ای موثر تر تحقق بخشند.
مصداق عینی این گونه نگاهها که می تواند عواقب نامیمونی را دامن بزند و اهداف اصلی را به حاشیه ببرد حواشی است که در پی انتخاب دکتر امیر بهمنی به عنوان شهردار هشتگرد به وجود آمده است.