:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
موافق وزیر پیشنهادی راه

قرجه طیار: خدمات آخوندی در تاریخ ۳۸ ساله انقلاب بی‌نظیر است

نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی گفت که برخی اقدامات صورت گرفته در دوره وی در تاریخ ۳۸ ساله انقلاب بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
اقتصادگردان- قرجه طیار در جلسه علنی صبح امروز (پنجشنبه) مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار کرد: آقای آخوندی از خدمت‌گزارانی است که طی ۳۸ سال گذشته همواره در پست‌های ملی منشا اثر بوده و خدمات بسیاری ارائه کرده است. ایشان جزو سابقون نظام بوده و سابقه هشت ساله عالی‌ترین مقام وزرات راه و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به تجربه عملی، سوابق اجرایی و تجربیات آکادمیک آخوندی، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در طول چهار سال اخیر به ویژه پس از توافق برجام خدمات بزرگی به کشور، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ارائه کرده که برخی از این خدمات همچون بازسازی ناوگان هوایی و کشاندن شرکت‌های بزرگ پای میز مذاکره در تاریخ ۳۸ ساله انقلاب بی‌نظیر است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که توفیقات دولت یازدهم در امور زیربنایی و زیرساختی با همت و بینش و چشم انداز آخوندی میسر شده، اظهار کرد: رشد سه برابری ترانزیت ریلی، رشد ۲.۵ برابری ترانزیت کالای نفتی از بنادر تجاری، بهسازی و بازسازی ۱۴۰۰ کیلومتر خطوط ریلی، تکمیل ۱۶ هزار کیلومتر راه روستایی و اقدامات قابل قبول در حوزه مسکن، تامین مسکن اقشار آسیب پذیر، ساخت سالن ۱۰۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح‌های اجتماعی و حمایتی و توجه به مسکن روستایی مهم ترین عملکرد ایشان است.

قرجه طیار یکی از شاخص‌ ترین برنامه‌های آخوندی در وزارت راه دولت دوازدهم را گسترش نفوذ حمل و نقل جمهوری اسلامی در منطقه و تقویت جایگاه ایران در جاده ابریشم عنوان و خاطر نشان کرد: بسیاری از فعالان حوزه راه و شهرسازی به مدیریت و درایت آقای آخوندی اذعان دارند و در صورت رای اعتماد نمایندگان، مردم و به ویژه روستاییان از برنامه‌ها و خدمات آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی بهره مند خواهند شد.