معاون فنی شرکت بیمه معلم گفت: هم اکنون ضریب نفوذ بیمه پایین است و همگان در صنعت بیمه این وظیفه را دارند تا تلاش خود را درجهت فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه معطوف کنند
اقتصادگردان- معاون فنی شرکت بیمه معلم در حاشیه همایش بزرگ بازاریابی به خبرنگار ما گفت: هم اکنون ضریب نفوذ بیمه در صنعت پایین است و این موضوع در مورد همین رشته های بيمهای صدق می کند
وی افزود : مهمترین نکته ای که باید به آن توجه شود بحث فرهنگسازی در کشور است و همگان در صنعت بیمه این وظیفه را دارند تا تلاش خود را درجهت افزایش فرهنگ سازی و ضریب نفوذ بیمه معطوف کنند
وی تصريح كرد: مثلا با افزایش ضریب نفوذ بیمه، فروش بیمه در کلیه رشته ها افزایش خواهد یافت بطوريكه در یکی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در صنعت بیمه افتاده است زیرا شاهد تغییر نگرش در بازاریابی و ارائه خدمات و فروش بیمه در کشور هستیم و این اتفاقات خوب نتایج مثبتی در توسعه صنعت بیمه ایجاد خواهد کرد زیرا بررسی روند عملکرد صنعت نشان می دهد که با تغییرات به عمل آمده در بازاریابی و فروش شاهد افزایش تولید حق بیمه و فروش شرکت های بیمه هستیم و امیدواریم این شیب تندتر شود
وی گفت: انتظار می رود با افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور است شاهد افزایش تولید حق بیمه و رسیدن به جایگاه مناسب در سطح منطقه باشیم
معاون فنی شرکت بیمه معلم گفت :یكي از دغدغههای اصلی ما در صنعت بیمه ضرورت تغییر در مدل بازاریابی شرکت ها و نمایندگان فروش است و برگزاری این همایش ميتواند نمایندگان را با متدهاي جدید آشنا کند و آگاهی نمایندگان را از بازاریابی صحیح و درست و با صداقت بالا ببرد اين امر در این همایش استارت خورده است وتوجه به این موضوع نشان مي دهد شرکت بیمه معلم متمایز از آن چیزیست که از آن ياد میشود