:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
دکترخالقی درمراسم تجلیل از خبرنگاران:

خبرنگاران راستین، وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند

دکتر فرامرز خالقی مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و ۱۷ مرداد روز نکو داشت اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران راستین تجسم امانت داری، راستگویی، شجاعت، تعهد، انصاف، آگاهی بخشی و در نهایت وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند.
کد خبر: ۹۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی سداد، در این مراسم که در سالن چند منظوره شرکت داده ورزی سداد و با حضور مهندس خاتونی رییس هیات مدیره شرکت و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، برخی از اعضای هیئت مدیره بانک ملی و مدیران این شرکت برگزار شد، خالقی اظهار داشت: خبرنگار راستین نقاط تاریک یک رویداد را برای مخاطب روشن می کند و بر این اساس شفافیت و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه است.
وی باتأکید بر اینکه قلم و خبرنگار خود رسانه ایست که باید از دامن دانایی،  دقت نظر، تلاش و صداقت برخاسته باشد افزود: روز خبرنگار روزی است که گویی" قلم " این مقدس ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده تا حکایت گر زندگی تابناک رهپویانی شود که همواره با آگاهی رسانی پیوندی جاودانه بسته اند.
مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد،  ایثارگری ها و از جان گذشتگی های خبرنگاران را در صحنه های مختلف اطلاع رسانی به ویژه دفاع مقدس ستود و گفت: هفده مرداد که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار جاندنثار "محمود صارمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد، فرصت خوبی است تا به این بهانه از زحمات و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه،  همه ساله قدردانی شود.
هلدینگ داده ورزی سداد، با دعوت از خبرنگاران حوزه اقتصادی و بانکی به مناسبت روز خبرنگار، طی مراسمی با اهدای لوح سپاس از زحمات یکساله و تعامل تنگاتنگ آنان، قدردانی کند.
در این مراسم همچنین مهندس "مسعود خاتونی" عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت داده ورزی سداد طی سخنانی ضمن خوش امد گویی به خبرنگاران و تجلیل از روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره در معرض بهترین و بدترین رویدادها قراردارند.
عضو هیئت مدیره بانک ملی خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: کار شما قابل احترام و با ارزش است زیرا حرف دل مردم را می گویید و برای تنویر افکار عمومی زوایای واقعی یک رویداد را منعکس می کنید.
خاتونی همچنین بر استمرار این گونه مراسم در سال های آینده برای تجلیل از خبرنگاران در شرکت داده ورزی سداد تأکید کرد و از این شیوه خوب برای تعامل با اصحاب رسانه و قدردانی از خبرنگاران یاد کرد.
گفتنی است؛ در این مراسم آقایان:  شایان، عضو هیات مدیره، محسنی رییس اداره کل بررسی طرح ها، رشیدی، رییس اداره کل اعتبارات و نیک قلب رییس اداره کل ارزیابی و نظارت بانک ملی ایران حضور داشتند.
در پایان مراسم از یکایک خبرنگاران تجلیل صمیمانه به عمل آمد.