:
كمينه:۶°
بیشینه:۱۴°
به‌روز شده در: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
پيشتازی ایساکو در مسیر رشد و کسب حداکثری رضایت مشتریان؛
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.
کد خبر: ۹۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
خبراقتصادي - مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: شرکت ایساکو امسال در بین 40 شرکت خودروساز داخلی و خارجی برای هشتمین دوره متوالی در ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، موفق به کسب جایگاه نخست شد.
سيد رضا حسيني با اشاره به اینکه دستیابی هشت سال متوالی به مقام نخست نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی همه همکاران و نمایندگی های ایساکو است، اظهار داشت: کسب این موفقیت نتیجه اهتمام مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و زحمات همه عوامل تامین و تولید است و باید از نمایندگی های ایساکو که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار گرفتند قدردانی کنیم.

وی ارزشمندترین بخش نتایج امسال را روند رو به رشد رضایت مشتریان و کسب بالاترین سطح اعتماد مشتریان براساس نظر مثبت اعطایی آنها به خدمات ارایه شده توسط شبكه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست و افزود: این موضوع که مشتریان نظر مثبتی به خدمات ایساکو داشته‌اند مایه دلگرمی ماست.

حسيني افزود: تلاش کردیم با وجود سخت‌گیرانه‌تر شدن نحوه ارزیابی ها و ارتقاء کیفی در حوزه بازرسی، با ارائه طرح های نوین خدمات رسانی و خلق ارزش های برتر برای مشتریان در راستای ارتقای کیفیت و بهبود مستمر و کسب استانداردهای جهانی در ارائه خدمات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برداریم.

وي تاکید کرد: نگاه ایساکو ایجاد تحول در خدمات پس از فروش است که اعلام نتایج نشان می‌دهد مسیر حرکت براساس برنامه‌ریزی اهداف سازمان، پیش رفته است.

لازم به ذکر است، ویژگی مهم این دوره از ارزیابی‌ها تغییر کلی مدل ارزیابی و نزدیک شدن آن به استانداردهای جهانی بود که موجب شد بررسی‌ها بسیار سخت‌گیرانه‌تر صورت گیرد.
برهمین اساس شرکت ایساکو با 800 نمایندگی در سراسر کشور توانست در صدر شرکت های خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: