:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
ربیعی:

دولت تدبیر و امید به وعده‌های خود عمل کرده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت یازدهم براساس عقلانیت و کار کارشناسانه حرکت می‌کند، اظهار کرد: دولت روحانی، دولت مدارا و اجماع و سخت کوشی است که کلیه دستگاههای اجرایی نیز با حداکثر توان بیش از گذشته برای تعالی کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۹۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- علی ربیعی در شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم به برنامه ها و مسیر حرکتی رئیس جمهور به روحانی رای دادند افزود: بدنه اجرایی دولت در مسیر توسعه کشور قدم برمی دارد و دولت تدبیر و امید به وعده های داده شده خود عمل کرده است.

وی گفت: بیش از ۷ هزار کودک بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد که پیگیر مسایل آنها هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آذربایجان غربی به لحاظ ظرفیت‌های بالقوه ان استانی محروم محسوب نمی‌شود و نمایندگان استانی در مجلس نیز با اثربخشی خود در راستای رفع نیازهای استان باید به طورجد تلاش کنند.

وی گفت: در آذربایجان غربی مطالعات به صورت دقیق انجام شده و حتی میزان مهارت آذربایجان غربی در حال سنجش و اندازه گیری شده است.

ربیعی با ابراز امیدواری از کاهش روند بروز آسیب های اجتماعی در آذربایجان غربی تصریح کرد: براساس مطالعات انجام شده میزان  نزاع منجربه معاینه  ۷ درصد، مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر ۱۴ درصد، کودک آزاری ۴ درصد و نرخ طلاق ۱۲ درصد در استان کاهش داشته است که این نشان از کاهش مسایل منفی اجتماعی درآذربایجان غربی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در حال بررسی میزان مهارت در استان هستیم اظهار کرد: در بهبود شاخص بهداشت و سلامت اقدامات خوبی انجام شده و هر فردی اراده دریافت دفترچه بیمه کند مقدمات آن فراهم است.

ربیعی  تصریح کرد: پیگیری های لازم درراستای فراگیر سازی  بیمه در حال انجام است تا همه مردم امکان بازنشستگی را داشته باشند.