:
كمينه:۲۲.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

۱۰ صندوق پر بازده مشخص شدند

در میان ۱۰ صندوق سرمایه گذاری پر بازده بازار سرمایه ایران با سود دهی ۱۵ درصدی ، ۷ صندوق در سهام سرمایه گذاری و فعالیت می کنند که این رویداد پیام مناسبی برای بهبود بارار دارد.
کد خبر: ۹۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
اقتصادگردان- طی ماه گذشته که شاخص بورس با روند صعودی نسبی توانست میانیگن بازدهی 2.6 درصدی را ثبت کند، برخی صندوق های سرمایه گذاری مشترک بازدهی بسیار بالاتری را به دست آوردند تا نشانه های بهبود بازار سهام در ماه گذشته بیشتر نمایان شود.

دراین میان بررسی ها نشان می دهند ، در میان انواع صندوق های سرمایه گذاری ، صندوق های سهامی بازدهی جالبی داده و بیش‌ترین تعداد را از آن خود کرده‌اند. به طوری که از 10 صندوق اول با بازدهی 15 تا حدود 6 درصدی ، 7 صندوق در سهام سرمایه گذاری کرده اند که شامل صندوق های نقش جهان ، آرمان آتیه درخشان مس، مشترک آرمان ، گنجنیه ارمغان الماس، کارگزاری بانک پارسیان،سینا و کاریزما هستند.

در این میان ، صندوق نقش جهان با بازدهی 15.1 درصدی ، بهترین عملکرد را داشته و دو صندوق آرمان آتیه درخشان مس و آرمان با بازدهی 12 و 10.7 درصدی در رده های بعدی ایستاده اند.

در ادامه هم صندوق های گنجنیه ارمغان الماس، آرمان شهر (مختلط) ،کارگزاری بانک پارسیان، سینا، بازارگردانی امید لوتوس پارسیان ( بازارگردان)، کاریزما و بازارگردانی ملت ( بازارگردان ) هم با بازدهی 10.5 تا 5.9 درصدی داشته اند.