:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

جزئیات فرود اضطراری هواپیمای کاسپین در اصفهان

سازمان هواپیمایی کشوری در توضیحاتی به جزئیات فرود اضطراری شب گذشته هواپیمای کاسپین در فرودگاه اصفهان پرداخت.
کد خبر: ۹۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- رضا جعفرزاده – مدیر کل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری – درباره‌ این اتفاق، اظهار کرد: شب گذشته پرواز ساعت ۱۹:۴۵ شرکت هواپیمایی کاسپین تهران را به مقصد شیراز ترک کرد، اما در این مسیر با توجه به اشکالات فنی در هواپیمای ایجاد شد خلبان تصمیم به توقف پرواز در میانه مسیر گرفت.

به گفته وی، به دنبال این اتفاق با رعایت تمام جوانب ایمنی کار هواپیما در فرودگاه اصفهان به زمین نشست و خوشبختانه برای هیچ یک از مسافران آن نیز اتفاقی نیفتاد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری درباره‌ی چگونگی نهایی شدن عملیات این پرواز نیز توضیح داد: پس از فرود مسافران در اصفهان شرکت هواپیمایی مذکور یک هواپیمای جایگزین را برای مسافران در نظر گرفت و پرواز بدون هیچ مشکلی در مقصد نهایی به زمین نشست.

جعفرزاده با بیان این که برای سازمان هواپیمایی کشوری امنیت پرواز و مسافران بیشترین اهمیت را دارد، تاکید کرد: این سازمان به عنوان نهاد نظارتی در این حوزه تمام جوانب کار را در نظر گرفته تا شرکت‌های هواپیمایی مقدمات ایمنی لازم را برای هر برنامه پروازی اجرایی کند که خوشبختانه درباره هواپیما و پرواز شب گذشته نیز همین روند به طور کامل اجرایی شد و درباره پروازهای دیگر نیز پیگیری مسائل ایمنی و امنیتی پرواز اولویت نخست خواهد بود.