:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰

روند رو به رشد شاخص کل در دومین روز معاملات هفته

در دومین روز معاملات تالار شیشه‌ای در این هفته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی تا آستانه کانال ۸۱ هزار واحدی بالا رفت اما آیفکس با ۰.۴ واحد رشد نسبت به دیروز چندان تغییری نداشت.
کد خبر: ۹۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- امروز یکشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۹۲ واحد رشد کرد و در تراز ۸۰ هزار و ۸۶۳ واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ۶۰ واحد رشد رقم ۱۷ هزار و ۷۲۹ واحدی را تجربه کرد.

در داد و ستدهای امروز نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، مخابرات ایران، "به پرداخت ملت" هر یک به ترتیب با ۲۲۳، ۳۷ و ۲۲ واحد تاثیر مثبت روی دماسنج بازار بیشترین نقش را در نوسانات صعودی شاخص بر عهده داشتند. در طرف مقابل نماد شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنعتی و معدنی چادرملو به ترتیب با ۴۳، ۲۹ و ۱۸ واحد تاثیر منفی سعی کردند دماسنج بازار را تا حدی به سمت پایین هدایت کنند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۱۸۷ میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۶۴۰ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۴۸ هزار و ۹۶۰ نوبت داد و ستد بود.

آیفکس نیز امروز با رشد ۰.۴ واحدی نسبت به روز گذشته چندان تغییری نداشت و در نهایت در تراز ۹۲۴.۲ نشست. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۹۹ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۱۶۹ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۳ هزار و ۶۹۰ نوبت داد و ستد بود.