:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
با تصویب صورت های مالی

مجمع عمومی بیمه پارسیان برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه پارسیان صبح روز سه شنبه ۲۷ تیرماه با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد و این شرکت 150 ریال سود نقدی تقسیم کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
خبراقتصادي - شرکت بیمه پارسیان بعنوان یک شرکت بزرگ بیمه بورسی امسال نیز مجمع عمومی عادی سالانه خود را برگزار و مفاد دستورجلسه ذکرشده در آگهی دعوت به مجمع را که در جراید به چاپ رسیده بود به تصویب سهامداران رساند.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ابتدا نسبت به انتخاب رئیس مجمع، نظّار و منشی جلسه اقدام شد و پس از استقرار هیأت رئیسه مجمع و نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار در قسمت هیات رئیسه، گزارش فعالیت های شرکت که نشانگر رشد مناسب وترکیب بهینه پرتفوی، ایفای تعهدات قانونی و آئین‌نامه‌ای و همچنین شفافیت صورت های مالی در سال ۹۵ بود توسط هادی اویارحسین عضو هیات مدیره ومدیرعامل ارائه شد.

همچنین انعقاد قرارداد با شرکت های بیمه بزرگ خارجی از نکات جدید وقابل توجه این گزارش بود که با استقبال سهامداران نیز مواجه شد.

در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و بازرس و سؤالات مطروحه، صورت های مالی عملکرد منتهی به 30 اسفند 1395 به تصویب رسید و به ازای هر سهم معادل ۱۵۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.

مؤسسه حسابرسی بیات رایان بعنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی آگاهان و همکاران بعنوان حسابرس و بازرس علی البدل برای سال مالی ۹۶ تعیین و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد نیز بعنوان روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت انتخاب شدند.