:
كمينه:۱۹.۷۹°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

بازدید مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین از مدیریت شعب استان گلستان

منوچهر ثقفی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش و اصغر امیر شکری مدیر آموزش بانک ایران زمین با حضور در ساختمان مدیریت شعب استان گلستان با همکاران دوایر ستادی از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴


اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه که با حضورثقفی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش و امیر شکری مدیر آموزش بانک برگزار شد، بهشتی مدیر شعب استان ضمن خوشامدگویی، به تشریح دستورالعملها و بخشنامه های ابلاغی و بیان نکات اجمالی درخصوص وضعیت عملکرد شعب استان پرداخت.
در ادامه ثقفی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک با تأکید بر انجام کار تیمی و همکاری و همیاری همه جانبه کارکنان و ضرورت همت و تلاش آنان در تحقق اهداف ابلاغی، شرط اصلی تجهیز منابع در بازار رقابت بانکی را رفتار سازمانی و برخورد خوب و مناسب با مشتریان بیان کرد. ایشان در ادامه از دیدار همکاران ابراز خرسندی کرد.
در پایان امیرشکری مدیر آموزش بانک به ضرورت فعالسازی و کاربردی کردن دوره های آموزشی اشاره و عنوان کرد امید است با بالا بردن سطح دانش همکاران و بکارگیری آموزش های کاربردی به سمت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی مطلوبتر پیش برویم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افسانه پناهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
با سلام واحترام حضور محترم مدیرعاما بانک ایران زمین و مدیر امور سرمایه های انسانی
من مدت ها پیش برای شما پیغام گذاشتم حتی با شماره بانک هم تماس گرفتم برای شما پیغام گذاشتم ولی متاسفانه هیچ پاسخی رو دریافت نکردم.حتی در شبکه های اجتماعی با ادمین بانک ارتباط برقرار کردم ولی هیچ راه حلی به من پیشنهاد نشد..راستش من یه جوان 26ساله با کلی آرزو و اشتیاق نزدیک به 3 ساله که تمام تلاشم رو کردم که در بانک شما مشغول به کار شوم.من میدونم با توجه به رکود اقتصادی کشور در همچین شرایطی بانک ها شرایط استخدامی ندارن حتی به من از 3سال قبل هم گفته شد که اگر بانک نیاز به جذب نیرو داشته باشه خودش در سایت فراخوان میزنه.راستش تو این 3سال واقعا هیچ فراخوانی در رابطه با استخدامی در سایت مشاهده نکردم.آخرین تماسی که با بانک داشتم به من گفته شد که استخدامی فقط از آقایان انجام میشود.من هم گفتم پس گناه ما که خانم هستیم چیه . تا بالاخره به اون چیزی که می خواستم میرسیدم.ولی متاسفانه جذب نیرو برای آقایان میباشد.من به لطف خداوند منان تا همی جا به هرچی که خواستم رسیدم.خواهشی که از شما دارم اینه که تجدید نظری در رابطه با استخدامی ها داشته باشید.من الان شرایطش رو دارم سنم هم میرسه.سابقه کار پشتکار قوی و... هم دارمخواهش میکنم برای یکبار هم شده حداقل شما رو از نزدیک ملاقات کنم بعد شما رزومه ام رو بررسی کنید هرچیزی که شما فرمودید برای من قابل قبول هستش.خواهش می کنم الان تصمیم گیری نکنید.اگه لطف کنید پاسخ درخواست من رو بدید ممنون میشم.با تشکر فراوانa_amini772@yahoo.com