:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

صدور شناسنامه ایمنی برای 165 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های یزد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: در سال جاری برای 165 واحد صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان یزد شناسنامه ایمنی صادر خواهد شد .
کد خبر: ۹۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- «سید مسعود عظیمی» در بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهریز با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح ممیزی ایمنی،‌ واحدهای در حال فعالیت مستقر در شهرک‌های صنعتی اردکان و جهان آباد میبد مورد بازرسی فنی ایمنی و بهداشت قرار خواهند گرفت و برای آنها شناسنامه ایمنی (HSEE) صادر خواهد شد .

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت واحدهای صنعتی اجرا می شود، اظهار کرد: این طرح یکی از برنامه های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران می باشد که از سال گذشته در دستور کار این شرکت قرار گرفت و در شهرک صنعتی مهریز به عنوان پایلوت آغاز شد .

عظیمی تاکید کرد: کارشناسان  مربوطه با حضور در واحدهای صنعتی مباحثی چون ایرادات و اشکالات ساختمانی، ایمنی تابلوهای برق، بیمه حوادث و بیمه مسوولیت مدنی، تهیه و نصب کپسول های اطفاء حریق، بهداشت و محیط زیست را مورد بررسی قرار خواهند داد .

وی با تأکید بر لزوم همکاری واحدهای صنعتی به‌منظور مشارکت در اجرای طرح اظهار کرد: ممیزی و بررسی سطح  ایمنی واحدهای صنعتی باهدف تدوین برنامه ایمنی و رعایت آن در کلیه واحدهای صنعتی برای کاهش حوادث، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر و مورد تأکید است .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تمامی هزینه های اجرای ممیزی بر عهده شرکت شهرکهای صنعتی استان می باشد.