:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

با نصب این گجت هواشناس خودتان شوید

یک شرکت آمریکایی برای اولین‌بار گجت کامل هواشناسی با چندین حسگر مختلف را با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به نقل از تلگراف، تمایل به پیش‌بینی وضعیت هوا ریشه در گذشته بشر دارد. برخی از این تکنیک‌ها مثل تشخیص جهت باد با انگشت خیس نیز متعلق به گذشتگان است. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات هواشناسی روز به روز پیشرفته‌تر و البته دارای کارایی تخصصی‌تری شده‌اند.

گجت هوشمند پیش‌بینی وضعیت هوا با نام تجاری "ایستگاه حرفه‌ای هواشناسی" با هدف کوچک کردن تجهیزات بزرگ و آسان‌سازی استفاده برای کاربران آماتور به بازار عرضه شده است.

کاربران علاقه‌مند می‌توانند با خرید این مجموعه و نصب در حیاط منزل اطلاعات تقریبا کاملی از وضعیت هوا را به دست آورده و خود وضعیت هوا در چند روز آینده را پیش‌بینی کنند.

ایستگاه شخصی هواشناسی با قیمت ۶۵۰ دلار دارای امکانات پیشرفته‌ای همچون سرعت سنج باد، تشخیص باران و سایر حسگرهای لازم است.

کاربران می‌توانند با استفاده از الگوریتم هوشمند هواشناسی موجود در دستگاه و یا از طریق بارگذاری اطلاعات در یک سایت هواشناسی، وضعیت هوا در چند روز آینده را شخصا پیش‌بینی کنند.

گجت هوشمند هواشناس دارای تجهیزات حرفه‌ای هواشناسی از قبیل سرعت‌سنج و جهت‌سنج باد، جمع‌کننده باران، پنل سلول‌ خورشیدی برای تامین انرژی دستگاه، دماسنج، نمایشگر نشان‌دهنده وضعیت هوا و نرم‌افزار اختصاصی کنترل دستگاه است.