:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

کتاب «لاکی زندگی» منتشر شد

ایرنا- کتاب «لاکی زندگی» کتابی در حوزه فرش، این اثر بدیع ایرانی و دلنوشته های نازیلا دریایی است که انتشارات مشق شب آن را منتشر کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳




اقتصادگردان_ رضا هوشمند، مدیرمسئول انتشارات مشق شب روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پیش از این هم، چاوش ترانه‌های خانم دریایی به مشق شب سپرده شده بود، گفت: کتاب لاکی زندگی بعد از کتاب «نامه‌های تنهایی» و ترجمه رمان موفق و پرفروش «خون گل‌هام، به عنوان سومین اثر دریایی، شامل دلنوشته‌هایی در حوزه فرش است. 
وی افزود: «لاکی زندگی» و خوانش دوباره و سه باره آن، انسان را وامی‌دارد که برای چیدمان خانه، مبلمان زندگی و سلیقه خانه دل، طرحی نو دراندازد؛ آنجا که فرش امن، محکم، دوست و همراه با نخستین قدم‌ها و آخرین عبورها است. 
هوشمند با بیان اینکه نویسنده کتاب، واژه زیبا و دست نیافتنی در تار و پود فرش ریخته است، گفت: باید روی فرش، بزرگترین تابلوی خانه، با نگاه قدم زد. 
مدیرمسئول انتشارات مشق شب، لاکی زندگی را ماجرای پیرامون زندگی خود نویسنده دانست و گفت: نویسنده به تخصص فرش را می‌شناسد و می‌داند که رزق دلش همه از تار و پود فرش است و آمیختگی دانش و شعر یعنی همین لاکی زندگی. 
هوشمند تصریح کرد: کتاب لاکی زندگی، دلنوشته‌های آگاهانۀ بانویی مانوس با فرش، این هنر بدیع ایرانی است. 
کتاب لاکی زندگی در قطع خشتی و با قیمت 9 هزار تومان و تصویرگری بسیار زیبا توسط محمدامین عدل‌خواه طراح فرش، راهی بازار نشر شده است.