:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

باجه بانک ملی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق افتتاح شد

باجه بانک ملی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، به مناسبت عید سعید فطر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این باجه زیر نظر شعبه پاکدشت در شهرک قیامدشت با حضور افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران بانک ملی ایران و آرمان نجات دهکردی معاون عمرانی دانشگاه آزاد واحد تهران شرق افتتاح شد.
 رئیس اداره امور شعب جنوب تهران بانک ملی ایران در این مراسم که جمعی از مسئولان بانک، دانشگاه و اهالی شهرک قیامدشت در آن حضور داشتند، گفت: رسالت مراکز آموزشی بویژه دانشگاه‌ها در تربیت افراد متخصص و توانمند بسیار دشوار بوده و بانک ملی ایران از همین رو، همواره بدون در نظر گرفتن هزینه و فایده و با نگاه خدمت رسانی به قشر تحصیل کرده و فرهیخته دانشگاهی عمل کرده است. 
کاظمی افزود: افتتاح این باجه علاوه بر برطرف کردن نیازهای مالی و بانکی دانشگاه، می‌تواند خدمات ارزنده بانک ملی ایران را به مردم شریف شهرک قیامدشت ارائه کند.
 دهکردی معاون عمرانی دانشگاه آزاد واحد تهران شرق نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری مدیریت اداره امور در کسب مجوزهای لازم برای افتتاح باجه بانک ملی ایران گفت: فضای در نظر گرفته شده برای این باجه 110 متر مربع است که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال تامین شده است.
 لازم به ذکر است پیش از این واحد مذکور در قالب گیشه و زیر نظر شعبه پاکدشت به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق خدمات دهی می‌کرد.