:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۲۰.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش خبر داد

سه برابر شدن درگاه های پرداخت الکترونیک، NFC و EPS

رشد ۲۷۷درصدی تعداد درگاه های اینترنتی ایران، رشد ۲۲۶ درصدی در EPS، ورود رشته پرداخت الکترونیک به دانشگاه تهران و یک گرایش جدید دانشگاهی حاصل تعامل ایران کیش و دانشگاه تهران
کد خبر: ۹۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
اقتصاد گردان -  صادق فرامرزي مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با تاکید براینکه آنچه در صنعت پرداخت، خدمت و امتیاز محسوب می شود تمرکز و تلاش شرکت های "پی اس پی" در حوزه رسوب و نگهداری مبلغ است ونه تعداد تراکنش های خرد صورت گرفته بر پایانه های فروش، اضافه کرد:"ایران کیش در حوزه عملیاتی هشتصدو پنجاه و هشت هزارنودوونه پایانه منصوبه داشته که این به معنای رشد ۱۹ درصدی این شرکت در سال گذشته است "


وی ادامه داد: "علی رغم رشد ۱۹ درصدی تعداد پایانه ها، شاهد افزایش ۶۳ درصدی در تعداد تراکنش های این شرکت هستیم تاجاییکه در سال گذشته نزدیک به یک میلیارد تراکنش داشتیم. این در حالی است که در مبلغ تراکنش ها نیز به رشد پنجاه درصدی رسیدیم. "

مدیر عامل ایران کیش همچنین با اشاره به افزایش ۲۷۷درصدی تعداد درگاه های اینترنتی ایران کیش بر تمرکز ویژه این شرکت بر حوزه کارت های CLOSED LOOP و (VA S) تاکید کرد و گفت : خبرهای خوشی در این حوزه در راه است.

*بزرگترین زیرساخت آماده منصوبه در پذیرندگی NFC را داریم

فرامرزی در بخش دیگری از سخنانش به محصولات جدید شرکت ایران کیش پرداخت و گفت : از سال ۹۳ تاکنون، عموم دستگاه های این شرکت دارای قابلیت NFC هستند، این شرکت بیشترین سفره پهن شده پایانه های دارای NFC یعنی بیش از ۵۰۰ هزار پایانه نصب شده را داراست، دراین حوزه منتظر مجوزها و نتایج رایزنی با بانک ها هستیم. "

مدیر عامل ایران کیش همچنین با اشاره به مفهوم جدید اکوسیستم پات، گفت: "ازاین پس تمام ابزارهاو محصولات جدید ایران کیش در زیرساخت پات قرار می گیرد به این معنا که هر کدام از محصولات جدید این شرکت از امکانات قبلی محصولات نیز بهره می برند و همچون یک اکوسیستم به هم وابسته و بقایشان دلیل بقای دیگری است. ناگفته نماند که اکوسیستم پات از نرم افزار موبایلی این شرکت با عنوان " پات " آغاز شد که به زودی خبرهای جدیدی ازاین اپلیکیشن خواهیم شنید "

فرامرزی همچنین به محصول "هم پات" یا "ام پوز" این شرکت اشاره کرد و افزود :" هم پات از دیگر محصولات ایران کیش است که می توانید از امکانات بی نهایت موبایل به جای پوز استفاده کنید. ایران کیش اکنون تنها شرکتی است که مجوز ام پوز در کشور را گرفته است وکمپین ما از تیرماه دراینباره شروع می شود آن هم با شعار "هر ایرانی یک هم پات ".

وی همچنین از هایپرپات با نام صندوق فروشگاهی یاد کرد، محصولی از همگامی سخت افزارو نرم افزار فروشگاهی که درارتباط با پوزهستند.

فرامرزی همچنین به سولار پات اختراعی که توسط یک فین تک و از سوی ایران کیش به ثمر رسیده و با نور خورشید کار می کند و همین طور پی پات که یک کیف پول الکترونیکی است اشاره کرد و در ارتباط با "پین پد" گفت: استفاده از پین پد مشکل دستگاه های پوز فرسوده و همینطور مسئله پژواک رمز را حل کرده است. "

پاتسی محصول پرداخت الکترونیکی ایران کیش در تاکسی ها که شامل AVL و کیلومترشمار است و همین طور اپلیکشین های پرداخت درون برنامه ای ایران کیش از سایر محصولاتی بود که وی از آن نام برد. فرامرزی با بیان اینکه در سال گذشته یکی از مهمترین اتفاقات ساخت و نصب کیوسک های ایران کیش برای جایگاه های سوخت CNG کشور بوده است گفت: قرار است در این زمینه تحول عظیمی اتفاق بیافتد. "

مدیر عامل ایران کیش همچنین از پروژه آسان خرید که با همکاری بانک تجارت و این شرکت کلید خورده است به عنوان یکی از کاملترین سیستم های تجاری کشور یاد کرد که به زودی به بلوغ می رسد.

*رشد ۲۲۶ درصدی در EPS

دریافت استاندارهای ایزو ۲۰۰۰۰ و ۲۷۰۰۱، کسب گواهینامه دوستاره تعالی و همین طور اخذ گواهینامه ۱۰۰۱۵ در حوزه آموزش و کسب مقام اول در هوش تجاری (در بخش پیاده سازی) در کشوراز سایر موفقیت های ایران کیش در سال گذشته بود که فرامرزی دراین جلسه بدان اشاره کرد.

وی همچنین به بیان فعالیت های این شرکت در مسئولیت های اجتماعی از جمله چاپ کتاب من زمین را دوست دارم به جای چاپ سر رسیدها در حیطه محیط زیست پرداخت و خبر از حمایت از پایان نامه هایی داد که در زمینه پرداخت سبز اقدام کنند.

فرامرزی گفت :"ایران کیش در شاخص سود، رتبه اول و از منظر رشد سریع نیز از نظر۱۰۰ IMI، مقام نخست را کسب کرد. همزمانی کسب این دو جایزه دریک سال برای ما اهمیت فوق العاده ای دارد. چرا که معمولا وقتی شرکتی به دنبال بیشترین رشد است فعالیت هایی انجام می دهد که باعث افزایش هزینه ها می شود و طبیعتا به این دلیل باید سود شرکت کاهش یابد. اما ایران کیش موفق شد، توامان بیشترین سود و بیشترین رشد را داشته باشد. به عبارتی این شرکت علاوه بر رشد سریع در در آمد، کنترل هزینه هم داشته است. "

وی افزود : ما توانستیم تمرکز و تمایز را درکنارهم به نتیجه برسانیم که نتیجه این تمرکز و تمایز دریافت همزمان این دوجایزه بایکدیگر شد. آن هم در شرایطی که در سال ۹۴ بحران هایپرکام به وجود آمد. بحرانی که می توانست هر شرکت پرداختی را ورشکست کند. بهتر است یاد آوری کنم که ۱۶۰ هزار دستگاه ایران کیش در سال گذشته به خاطر این بحران از کار افتادولی ما این بحران را ظرف چهل روز حل کردیم و درهمان سال موفق به کسب این جوایز شدیم. "

مدیر عامل ایران کیش همچنین از آغازبه کار فاز جدید پروژه معماری سازمانی در این شرکت خبرداد.

فرامرزی همچنین با اشاره به اینکه در سود هر سهم (EPS( ۲۲۶ درصد رشد داشته ایم، به مقوله سرمایه های انسانی این شرکت پرداخت و گفت در سال گذشته با افزایش ۲۰ درصدی بهره وری در این حوزه مواجه بودیم و میزان آموزش به این سرمایه های انسانی به ۸.۱ درصد رسیده است.

*یک گرایش جدید دانشگاهی حاصل تعامل ایران کیش و دانشگاه تهران

صادق فرامرزی در پایان از مشارکت دانشگاه تهران و ایران کیش برای راه اندازی یک گرایش جدید در رشته MBA با عنوان پرداخت الکترونیک خبر داد

گفتنی است دراین جلسه همچنین به سهامداران ایران کیش اشاره شد که بر طبق آن شرکت سرمایه گذاری ایرانیان ۳۵.۳۶ درصد سهام، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ۱۵.۷۰، بانک تجارت ۱۶.۶۶ درصد، شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید ۸.۳۴ درصد، محمد حسین روشنک (سهامدار حقیقی) ۳.۶۲، صندوق سرمایه گذاری مشترک آتیه نوین ۳.۰۵، شرکت سرمایه گذاری آتیه نگر سپهر ایرانیان ۲.۰۸ شرکت ایمان تجارت روشن ۲.۱ و سایر سهامداران ۱۳درصد سهم دارند.


ورود رشته پرداخت الکترونیک به دانشگاه تهران


مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش از مشارکت دانشگاه تهران وشرکت ایران کیش برای راه اندازی یک گرایش جدید در رشته MBA با عنوان پرداخت الکترونیک خبرداد.
به گزارش  روابط عمومی ایران کیش، صادق فرامرزی مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مجمع همگانی این شرکت با بیان اینکه سعی کردیم تا در مسیر چشم انداز این شرکت گام برداریم گفت این چشم انداز متکی بر دانش سرمایه های انسانی است.

وی با بیان اینکه در ماموریت شرکت ایران کیش آمده است تا به عنوان شرکتی سر آمد و مقتدر، با تمرکز برابزارهای پرداخت به دنبال ارائه بهترین محصولات باشیم گفت: "این مهم با بهره گیری از ستادی متخصص و با کمک بهترین کارکنان و سرمایه های انسانی وفادارمان میسر می شود. "

فرامرزی با بیان اینکه ارزش های بنیادین ایران کیش ارائه همکاری، توسعه پایدارو ارائه محصولات با کیفیت و نو آور است به عملکرد این شرکت در سال ۹۵ پرداخت وگفت :" ایران کیش در سال گذشته، ۱۴.۸۵درصد از سهم پایانه های منصوبه صنعت پرداخت الکترونیک را به خود اختصاص داد که با این سهم رتبه سوم در تعداد پایانه فروش را دارد. این در حالی است که این شرکت رتبه دوم در مبلغ تراکنش پایانه های فروش را با حدود۱۴ درصد سهم مبلغ تراکنش، حفظ کرده است.