:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
طی سال ١٣٩٥ و از سوی بانک صادرات ایران صورت پذیرفت؛

تعیین تکلیف ١٣ هزار میلیارد ریال از بدهی غیرجاری فعالان اقتصادی و اقشار ضعیف با روشهای مسالمت آمیز

​بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید، با بهره گیری از کلیه ابزارهای وصول مسالمت آمیز مطالبات نظیر: اعطای تنفس، تقسیط مجدد طلب، اعمال بخشودگی جرائم دیر کرد و تأمین نقدینگی واحد های تولیدی اقدام و در راستای رسالت کاری و اجتماعی خود مبادرت به تعیین تکلیف بالغ بر ١٣ هزار میلیارد ریال از بدهی غیر جاری این گروه از فعالان اقتصادی در سال ١٣٩٥ نموده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- شایان ذکر است با عنایت به ضرورت حمایت ویژه از بخش کشاورزی، این بانک با بهره گیری از ظرفیت های مندرج در بند (د) تبصره ١١ قانون بودجه سال ١٣٩٤ و بند (و) تبصره ١٣ قانون بودجه سال ١٣٩٥ کل کشورنسبت به امهال بدهی ٧ هزار کشاورز خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه اقدام نمود.
از دیگر موارد قابل ذکر در مقوله مساعدت بانک با مدیونین، بخشودگی  معادل ٣ هزار و ٨٣٠ میلیارد ریال جرائم تأخیر و تسویه تعداد ٤٣ هزار پرونده مطالباتی با مانده کمتر از یک میلیارد ریال در قالب مفاد تبصره ٣٥ قانون بودجه سال ١٣٩٥ کل کشور بوده است .
لازم به توضیح است بانک صادرات ایران همواره استفاده از ابزارهای مسالمت آمیز در راستای وصول مطالبات معوق را سرلوحه تعامل خود با مدیونین غیر مقصر قرارداده است.