:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

فعال شدن پتانسیل‌های بالقوه کشاورزی در بافق

فرماندار بافق با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف،‌ گفت: با تأمین زیرساخت‌های لازم پتانسیل‌های بالقوه کشاورزی در بافق فعال می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- «محمدزاده رحمانی» در نشست شورای توسعه و هماهنگی امور اجرایی شهرستان بافق که با حضور «سیدجمال سجادی پور» مدیرکل جهاد کشاورزی استان یزد برگزار شد، ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف را بسیار غنی و ارزشمند دانست و اظهار کرد: متاسفانه تاکنون سایه معادن بر روی سایر پتانسیل‌های بافق سنگینی کرده و اجازه رشد به سایر بخش‌ها را نداده است .

وی افزود: با جذب سرمایه‌گذار در صنایع تبدیلی و جانبی بخش کشاورزی و با تامین زیرساخت‌های لازم پتانسیل‌های بالقوه کشاورزی بافق فعال می‌شود.

«سیدجمال سجادی‌پور» مدیرکل جهاد کشاورزی استان در ادامه شهرستان بافق را در ترویج و ایجاد مشاغل خرد روستایی پیشگام دانست و عنوان کرد: بافق در سالی که به‌نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گرفته در اجرای فعالیت‌های خرد اقتصادی پیشگام شهرستان‌های استان بوده است .

وی با اشاره به این که بافق در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه‌های مختلف نخیلات، تولید پسته و پرورش آبزیان از پتانسیل قابل قبولی برخوردار است، گفت: هماهنگی بسیار خوبی در جهت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شهرستان صورت گرفته است .

سجادی‌پور در پایان با اشاره به وجود کارگاه‌های مزاحم شهری در شهرستان بافق تصریح کرد: با همکاری فرمانداری مجموعه نود هکتاری در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد .