سرپرست مديريت شعب استان آذربايجان غربي گفت : بهترين راه کاهش مطالبات، پيشگيري بهموقع و توان سنجي مشتريان در هنگام تشکيل پرونده تسهيلاتي است.
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، عليرضا طليسچي در جمع اعضاي جديد اتاق فکر، محورهاي اساسي وصول مطالبات را آسيبشناسي، شناخت عوامل مؤثر در ايجاد مطالبات، حساسيت نسبت به عدم ايجاد آن و درنهايت برنامهريزي صحيح بهمنظور واکنش و ساماندهي مطالبات عنوان کرد.
وي تلاش جمعي و برنامهريزي دقيق را لازمه کاهش مطالبات معوق دانست و ابراز اميدواري کرد با رعايت دستورالعملهاي مطالباتي ، شاهد کاهش مطالبات باشيم.
طليسچي با تأکيد بر ضرورت بهرهگيري از اتاق فکر افزود: فکر سازي و گره گشايي از موانع در فرايندهاي عملي دو کارکرد يا نقش کليدي اتاق هاي فکر است.
وي ضمن برشمردن خصوصيات و استراتژي تشکيل اتاق فکر خاطرنشان کرد: استفاده از توانمنديها و نظرات بهمنظور پيشرفت سازمان با تقويت خردورزي و افزايش انگيزه کارکنان موجب تعالي سازمان مي شود.