:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

رضایت مشتری، استراتژی بانک ایران زمین

معاون اعتبارات بانک ایران زمین بیان داشت: جلب رضایت مشتریان به همراه تکریم ارباب رجوع استراتژی اصلی و موثر بانک ایران زمین است.
کد خبر: ۹۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
اقتصادگردان- محمدرضا ادبی معاون اعتبارات به همراه رئیس اداره پیگیری و وصول مطالبات با حضور در شعب استان اصفهان با همکاران شعب شیخ بهائی، هشت بهشت، شاهین شهر و پل فلزی از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

وی با ابراز خرسندی از دیدار همکاران، ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را از اهم وظایف کارکنان بانک عنوان کرد وگفت: جلب رضایت مشتریان استراتژی اصلی و موثر بانک ایران زمین است و تمام تلاش بانک در راستای تکریم ارباب رجوع است.

ادبی در ادامه با بیان ضرورت های شعبه پویا، وصول مطالبات را از اولویت های مهم مسئولین شعب دانست وافزود: این مهم به جهت نقشی که در سود آوری و افزایش منابع دارد مورد توجه قرار گرفته و با پیگیری های مداوم سبب کاهش مطالبات بانک می شود.

در این دیدارها محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری معاون اعتبارات را همراهی می کرد گزارش اقدامات انجام گرفته در استان را ارائه کرد.