:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

انتقاد عزیزی از حل نشدن مشکل سپرده‌گذاران موسسه کاسپین

نماینده ابهر در تذکری به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی نسبت به حل نشدن مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین انتقاد کرد و خواستار ورود جدی مجلس به این موضوع شد.
کد خبر: ۹۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
اقتصاد گردان
اقتصادگردان- محمد عزیزی در پایان جلسه علنی امروز با قدردانی از مردم برای خلق حماسه 29 اردیبهشت گفت: مردم با حضور در انتخابات باری دیگر پرچم آزادی خواهی و دموکراسی را در ایران برافراشته کردند. این حضور را به همه نمایندگان و رهبر تبریک می گویم.

وی با تبریک پیروزی روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر در تذکری به رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد گفت: چرا باید عدم نظارت و کوتاهی در کار باعث بروز مشکلاتی نظیر موسسه کاسپین شود؟

این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود نظارت لازم موسسه کاسپین، مردم به خصوص مردم حوزه انتخابیه بنده را با مشکل فراوان مواجه کرده است. مردمی که اندک سرمایه‌شان را به دلیل بهره بانکی به سپرده گذاشته‌اند با ابهام در بازگشت اصل پول خود مواجه‌اند. این وضعیت مردم را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

وی خطاب به پزشکیان رئیس جلسه گفت: درخواستم دستور به کمیسیون اقتصادی برای در دستور قرار دادن این موضوع در دستورکار برای رفع مشکل مردم است چون هیچ کسی در این زمینه پاسخگو نیست و به نظر می رسد مجلس در بعد نظارتی دچار ضعف است.

عزیزی در پایان خواستار استفاده از نیروهای بومی در بیمارستان جدید الغدیر ابهر شد.