مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم ارتقای نظام مشتریمداری در این بانک تاکید کرد و گفت: برنامه ویژهای برای این منظور طراحی شده که به زودی اجرایی میشود.
اقتصادگردان- محمدرضا حسینزاده در جمع روسای شعب مستقل و ممتاز تهران و استانهای
این بانک با اشاره به این که وصول مطالبات معوق و جذب منابع جدید و ارزان
قیمت در اولویت بانک است، اظهارکرد: امسال افزایش سود، به صورت ویژه در
دستور کار بانک ملی ایران است.
به گفته وی، بانک ملی ایران توجه ویژهای به صدور ضمانتنامهها خواهد داشت،
چون این موضوع میتواند به خوبی منابع ارزان قیمت را به سمت بانک روانه
کند.
وی در ادامه به لزوم خدمترسانی متمایز به مشتریان ویژه بانک اشاره و
خاطرنشان کرد: مشتریان ویژه لزوما مشتریان حقوقی بزرگ نیستند، بلکه مشتریان
دارای سپردههای کلان، پیمانکارانی که از بانک ملی ایران ضمانتنامه
میگیرند و شرکتهای بزرگ خوش حساب باید مد نظر ما باشند.
حسینزاده با تاکید بر لزوم ارائه خدمات خاص و سریع به این مشتریان، گفت:
باید افرادی به طور مشخص در شعب مشغول خدمترسانی به این مشتریان باشند و
حتی در ساعات غیراداری نیز خدماتدهی به مشتریان ویژه نباید تعطیل شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران بر آموزش کارمندان شعب درباره خدماترسانی به
مشتریان ویژه تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت «بام» و سایر امکانات
غیرحضوری برای خدمترسانی به مشتریان ویژه باید در اولویت باشد.
وی با تاکید بر اینکه افزایش خدمترسانی به مشتریان ویژه، یک طرح ملی است و
همه شعب باید به عملیاتی کردن آن اهتمام کنند، اظهارکرد: آن چه امروز در
نظام بانکی حرف اول را میزند، تمایز در ارائه خدمات است و بانک ملی ایران
در این راستا حرکت میکند.
حسینزاده همچنین به افزایش سرمایه 100 درصدی بانک ملی ایران، کاهش قابل
توجه نسبت مطالبات معوق به مانده تسهیلات پرداختی و نیز رشد سهم بازار بانک
اشاره کرد.