:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

بانک سینا از بیشترین پرداخت‌کنندگان وام به صنایع کوچک

بانک سینا در سال 95 جزو بیشترین پرداخت‌کنندگان تسهیلات از طریق ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک بوده است.
کد خبر: ۹۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
اقتصادگردان- بانک سینا اعلام‌کرد: این بانک با هدف حمایت از توسعه و رونق بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط، تسهیلات متعددی را از طریق ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک به این بنگاه‌ها به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور، پرداخت کرده که اثرگذاری مطلوب و قابل توجهی در شتاب بخشی به روند تولید و همچنین حل مشکلات اقتصادی این بنگاه‌ها داشته است. 

طبق گزارشی که اخیرا از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده، بانک سینا در زمره بانک‌های نخست بیشترین پرداخت‌کننده تسهیلات از طریق ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در سال 95 بوده است.

این بانک با امضای تفاهم‌نامه همکاری با استانداری‌های کشور، تسهیلات قابل توجهی را با هدف رونق اقتصادی مناطق مختلف کشور به واحدهای تولیدی واجد شرایط به ویژه در مناطق کمتر برخوردار پرداخت می‌کند. بانک فوق همچنین در راستای کمک به رونق شبکه حمل و نقل روستایی، به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)، تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار اعطا می‌کند.