:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
عضو هیات مدیره بانک ملی:

منابع انسانی بانک باید به دانش روز مجهز باشند

حکم انتصاب چند نفر از مدیران جدید بانک ملی ایران، طی مراسمی از سوی غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک به آنها اعطا شد.
کد خبر: ۹۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
اقتصادگردان- در این مراسم حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه، محمدرضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و بهرام واقفی رئیس اداره کل تحقیقات و برنامه‌ریزی این بانک احکام خود را دریافت کردند.
 پناهی در این مراسم با اشاره به اینکه هیچ سازمانی نمی‌تواند بدون داشتن طرح و برنامه صحیح، تحقیقات کارآمد و نیروی انسانی توانمند، درست حرکت کند، گفت: خوشبختانه این سه حوزه در بانک ملی ایران به دست مدیران توانمند و شایسته اداره می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه طرح و برنامه بانک باید تحولی جدی رخ بدهد، افزود: با این حال داشتن طرح، یک مساله است و اجرای درست آن مساله‌ای مهمتر، به طوری که باید همه نیروی انسانی بانک به این برنامه اهمیت بدهند و خود را به اجرای آن ملزم بدانند.
پناهی با بیان اینکه همه مضایق، محدودیت‌ها و توانایی‌های بانک در برنامه بلندمدت آن دیده شده است، اظهارکرد: بدنه بانک باید در راستای همین برنامه حرکت کند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌هایی که پیش از این در حوزه تحقیقات بانک انجام شده است، گفت: هزینه کردن در این حوزه، سرمایه‌گذاری است و تحقیقات مفید و سودمند می‌تواند شرایط ماندگاری بانک را ایجاد کند.
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی، به لزوم داشتن نگاه کارشناسی همراه با اقدامات مدیریتی اشاره کرد و افزود: منابع انسانی بانک باید به دانش روز مجهز باشند و به راحتی نظر کارشناسی خود را ارائه کنند.
وی با تاکید بر اینکه آموزش نیروی انسانی سخت و نگه داشتن آن سخت‌تر است، گفت: ما باید در عمل نشان بدهیم که شایسته سالاری در بانک ملی ایران حاکم است.
به گفته پناهی، سرمایه انسانی توانا و با انگیزه، سازمان را به سمت درست سوق می‌دهد و برنامه‌های کلان را به درستی اجرا می‌کند.