:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

کارکنان شعب مشاور و راهنما مشتريان باشند

معاون سرپرستي لرستان گفت : وصول مطالبات يکي از اساسي ترين راه هاي تامين نقدينگي و سودآوري است.
کد خبر: ۹۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
اقتصادگردان- علي کاکاوند  با اشاره به فضاي رقابتي بين بانک ها و موسسات اعتباري ، انجام سريع امور را مهم‌ترين عنصر موفقيت در اين فضا ارزيابي کرد.

 وي تصريح کرد : برخي از مشتريان انتظار دارند که مديران و کارکنان شعبه به عنوان راهنما و مشاوري دلسوز و آگاه ، با برخوردي مناسب ، آنها را در مواقع نياز راهنمايي کنند و خدمات مشاوره اي مورد نظر  را به آنها ارائه دهند.

کاکاوند اضافه کرد:اين امر موجب ايجاد زمينه هاي جلب، جذب، اعتماد و اطمينان شده و آنها را به مشتريان دائمي تبديل مي کند.

وي نقش روحيه کارکنان را در افزايش بازده را پراهميت دانست و خاطرنشان کرد: روساي شعب بايد به عنوان الگو براي کارکنان به نحو مطلوب روحيه و انگيزه کاري را در آنها افزايش دهند.