:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

نشاط در شعب موسسه کاسپین در پی اطلاعیه های بانک مرکزی

شور و نشاط در شعب موسسه اعتباری کاسپین پس از اطلاعیه‌ای بانک مرکزی موج می زند.
کد خبر: ۹۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
اقتصادگردان- مشاهدات میدانی خبرنگار ما از برخی شعبه موسسه کاسپین حکایت از امیدواری و نشاط در پی اطلاعیه‌ای بانک مرکزی دارد.

اواخر هفته گذشته بود که بانک مرکزی بالاخره اطلاعیه های پی درپی را نسبت به تعیین تکلیف موسسه اعتباری کاسپین بر روی خروجی سایت خود قرار داد.

بر این اساس قرار است از ابتدای هفته پرداخت ها به مشتریان موسسه اعتباری کاسپین آغاز شود و به تدریج سایر تعاونی اعتبار های ادغامی نیز تعیین تکلیف شوند.

تماس خبرنگار ما با یکی از بیست شعبه منتخب این موسسه اعتباری در مشهد حکایت از این دارد که امیدواری خاصی در بین مشتریان و کارمندان این موسسه برای حل مشکلات به وجود آمده است.

یکی از کارمندان این موسسه اعتباری که جزء بیست شعبه منتخب نیز است گفت:" مجوز بانک مرکزی به ۲۰ شعبه موسسه اعتباری کاسپین مطمئناً در آینده بیشتر خواهد شد."

وی ادامه داد:" در هفته پیش رو پرداختها در موسسه آغاز خواهد شد و به تدریج افزایش نیز خواهد پیدا کرد."

آن چیزی که مشخص است از هم اکنون شور و نشاط و امیدواری زیادی برای حل مشکلات و همچنین تعاونی‌های ادغام شده در این موسسه اعتباری برای بسیاری از مشتریان و کارمندان به وجود آمده است. امیدواریم مشکلات سپرده گذاران این موسسه اعتباری هرچه زودتر برطرف شود و این موسسه نیز به جمع موسسات موافق اضافه شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
ایا کسی است به یاری مردم بی پناه که اموالشان تصرف شده است بیاید؟شما افرادی که همیشه حامی مردم بوده اید ،اقدامی برای این مردم مظلوم انجام دهید.ای ازادگان ،ای بزرگان روشنگری،ای کسانی که در هر سختی و ناملایمات به یاری مردم شتافته اید.این بار ساختمانی فرو نریخته است؛معدنی دچار حادثه نشده است ؛اما میلیونها نفر(صدها هزار نفر سپرده گذار و خانواده انها)، در خطر جدی قرار گرفته اند وباز هم نیاز به همان توجه ملی برای حل مشکل این ستمدیدگان می باشد.ایا کسی است به کمک این مردم بیاید؛ایا باید زلزله یا سیل و غیره باشد تا به کمک هم بشتابیم؛این بار زندگی میلیونها هموطن بواسطه زیاده خواهی گروهی در معرض خطر است .ای ازاد اندیشان وای حافظ منافع مردم ؛ای اهالی و بزرگان رسانه ها ؛ای حامیان حقوق مردم به یاری مردم بشتابید؛ظلمی بزرگ در حق صدها هزار نفر سپرده گذار در حال انجام است ؛ایا نتیجه اعتماد مردم این است،
...................
در یک کشور استکباری در خارج رئیس جمهورش یک فرمانی می دهد ،انگاه یک قاضی فدرال مقتدرانه در مقابل این فرمان می ایستد و ان را مردود اعلام می کند و به نفع مردم رای میدهد ،حال چه کسی باید به فریاد مظلومیت این مردم که اصل مال وسودهای توافق شده انها نه تنها ماههاست تصرف شده است ،............
موارد قابل پی گیری:
-شناسائی اموال مالک وسهامداران صوری در مشهد و کیش؛
-شناسائی شرکتهای بی شمار مالک و سهامداران صوری؛
-شناسائی اموال مالک در خارج و کمک وکلا وحقوقدانان مستقل وازاده؛
-شناسائی سهام مالک در موسسات متعدد با سهامداران صوری؛
-ممنوع الخروج کردن مالک وعوامل ایشان؛
-پی گیری مطالبات در مراجع بین المللی؛
-پی گیری نقض حقوق در سیستم بانکی؛
-پی گیری خسارات بی شمار به بنیان خانواده ها،در دادگاههای بین المللی ؛
-پرداخت خسارت چند ماه توقیف اموال مردم همراه با اصل پول و سود قراردادی؛
-پی گیری نقض حقوق بشر ؛سیستم بانکی کمترین حقی برای انسانها قائل نیست؛
-جلوگیری از کسر سپرده ها و سودهای قراردادی ؛
چرابا توجه به بدهیهای بین سیستم بانکی و موسسه بواسطه ارتباطات ناسالم وتسهیلات نامتعارف، ........
ایا برای مردم معمولی فریادرسی نیست؟
ا
ایا مالک بدون حمایت ...... می توانست چنین خیانتی در اموال مردم بکند؟...........
تمام امید مردم مظلوم که اینچنین طی 9ماه مورد تعدی قرار گرفته اند،احیای اصل سپرده ها با سودهای متعلقه به همراه خسارات وارده طی این چندین ماه می باشد.
این با حمایت مسئولین ازاده و حامی مردم محقق خواهد شد تا درسی برای مالک وعواملش باشد ،زیرا انها در محفلهای خودشان اقدامات سیستم بانکی به نفع انها را نوعی زرنگی و فرار قانونی از تعهداتشان دانسته اند وخوشحالند که...........
اگر اینها درس نگیرند وخسارت ندهند ،هر روز شاهد موردی بدتر در جای جای این مملکت خواهیم بود که به خود حق بدهند درمال غیر تصرف کنند.