:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

تعیین تكلیف سپرده های تا ٢٠ میلیون تومان تعاونی فرشتگان از ٩ خرداد

در ادامه برنامه تعیین تكلیف سپرده سپرده گذاران محترم تعاونی اعتبار منحله «فرشتگان» به اطلاع می رساند مرحله دوم از تاریخ ٩ خردادماه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در مرحله دوم، سپرده سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال توسط موسسه اعتباری كاسپین تعیین تكلیف می شود.

سپرده گذاران می توانند مبلغ قابل دریافت را نزد موسسه اعتباری كاسپین سپرده گذاری کرده و در صورت عدم تمایل، نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

تعیین تكلیف سپرده های تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال براساس برنامه زمان بندی که در پایگاه اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین به اطلاع عموم خواهد رسید، اجرایی می شود.

شایان ذكر است، براساس اطلاعیه مورخ ۲۶ اردیبهشت بانک مرکزی و آغاز کار شعب بیست گانه موسسه اعتباری کاسپین در روز ٢٧ اردیبهشت ماه، تعیین تكلیف سپرده های کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال در موسسه مذكور از روز ٢٨ اردیبهشت ماه آغاز و با استقبال سپرده گذاران مواجه شده است.

فرآیند حل و فصل سپرده های تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال تا تاریخ ٨ خرداد سال جاری ادامه دارد که با تکمیل این روند، ۳٩٧ هزار و ٣٩٢ نفر از مجموع ۴٥٨ هزار و ٨٢٦ نفر سپرده گذار (٨٧ درصد) تعاونی منحله فرشتگان، تعیین تکلیف می شوند.
بر این اساس، با پایان مرحله دوم، ٩٠ درصد از سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تعیین تكلیف خواهند شد.