:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

پیام مدیر روابط عمومی بانک ملت به مناسبت فرارسیدن هفته روابط عمومی

مدیر روابط عمومی بانک ملت به مناسبت فرارسیدن هفته روابط عمومی، پیامی را خطاب به فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰


اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در پیام مسعود نصر اصفهانی آمده است: سرعت تحولات کسب و کار در دنیای امروز با شتابی فزاینده در حال افزایش است و تنوع عوامل موثر بر موفقیت یا شکست سازمان ها و بنگاه های اقتصادی موجب افزایش پیچیدگی ها و ابهام در مسیر بقا، رشد و تعالی آنها شده است.
مدیر روابط عمومی بانک ملت در این پیام با تاکید بر این نکته که افزایش نفوذ رسانه ها و ابزارهای اطلاع رسانی و اثرگذاری آن بر اذهان، سلایق و تصمیم گیری های اقشار مختلف جامعه، نقش روابط عمومی را بیش از پیش پررنگ کرده، افزوده است:  اهمیت این موضوع در فضای کسب و کار بانک ها به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد و پیشران های توسعه در هر کشوری دوچندان می شود.
در ادامه این پیام آمده است: با این نگاه، ایفای نقش صحیح و به موقع روابط عمومی در بانک های پیشگام، با هوشمندی، آگاهی از تحولات و پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای و درک صحیح از نیازهای مشتریان و ذی نفعان بانک محقق خواهد شد.
نصر اصفهانی در این پیام با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان عرصه روابط عمومی در کشور به ویژه شبکه بانکی و کارشناسان اداره روابط عمومی بانک ملت، از درگاه الهی برای یکایک این عزیزان و خانواده های گرانقدر آنان، سلامتی و بهروزی را خواستار شده است.