:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
مدیر مرکز آموزش اتاق تهران از همکاری با دانشگاه ویکتوریای کانادا خبر داد

دوره آموزشی مدیریت کسب و کار در محیط بین‌الملل

مرکز آموزش اتاق تهران، به منظور آشنایی و افزایش دانش و مهارت هر چه بیشتر فعالان اقتصادی و همچنین اعضا و تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران با مدیریت کسب‌وکار در محیط بین‌الملل، با همکاری دانشگاه ویکتوریا کانادا اقدام به برگزاری دوره آموزشی مدیریت کسب‌وکار در محیط بین‌الملل (Executive Program in International Business ) می‌کند.  
کد خبر: ۹۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶





اقتصادگردان_ ارتباط نزدیک فعالان اقتصادی ایران و کانادا از کانال دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط  مرکز آموزش اتاق تهران و دانشگاه ویکتوریای کانادا برقرار می‌شود.
بنا بر اعلام ناصر عندلیب، مدیر مرکز آموزش اتاق تهران این همکاری آموزشی برای نخستین بار و در فضای پسابرجام صورت گرفته است. او گفت: دانشگاه ویکتوریا در 10 سال گذشته به طور متوالی، جزو 2 دانشگاه برتر کانادا بوده و طبق رتبه‌بندی مدارس بازرگانی در سال 2016 رتبه بیست و پنجم در بین مدارس بازرگانی دنیا را کسب کرده است.
بنا بر اعلام مدیر مرکز آموزش اتاق تهران، این دوره آموزشی مشترک با هدف توانمندسازی فعالان اقتصادی برای ورود به بازارهای بین‌المللی، آشنایی آنان با مدیریت و رهبری بنگاه‌های اقتصادی در مقیاس جهانی، آشنایی با کسب و کارهای نوین جهانی  (E-Commerce)، آشنایی با روش‌ها و ملاحظات مربوط به تعاملات بین‌المللی در فضای پسا برجام و نیز گسترش تبادلات اقتصادی دوجانبه بین بازرگانان ایرانی و کانادایی برگزار می‌شود.
در این دوره آموزشی مفاهیمی چون رهبری و مدیریت بنگاه‌های اقتصادی برای جهانی شدن، ارتباط بین فرهنگی در فضای بین‌الملل، بازرگانی و بازاریابی اینترنتی، مهارت‌های مذاکره در فضای بین‌الملل، صادرات در فضای بین‌الملل و قانون قراردادهای بین‌المللی آموزش داده می‌شود.
 مخاطبان دوره «مدیریت کسب‌وکار در محیط بین‌الملل» مدیران‌عامل، معاونان بازرگانی و مدیران اجرایی بنگاه‌های اقتصادی هستند.
خدماتی که اتاق تهران می‌تواند به متقاضیان حضور در این دوره آموزشی ارائه کند، شامل اخذ ویزای کانادا، برگزاری جلسات مذاکره مستقیم با بازرگانان کانادایی و مجموعه شرکت‌های منتخب تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور کانادا در شهرهای ونکوور و ویکتوریا، ارتباط با اتاق‌های بازرگانی در ویکتوریا و ونکوور، برگزاری دوره آموزش مدیریت کسب‌وکار در محیط بین‌الملل، ارائه گواهینامه معتبر دانشگاه ویکتوریا به افرادی که موفق به طی کردن دوره خواهند شد، بازدید از برخی از شرکت‌های تولیدی - تجاری منتخب در شهرهای ویکتوریا و ونکوور، تور ترکیه یا ارمنستان جهت اخذ ویزای کانادا و اخذ بلیط هواپیما جهت رفت و برگشت به شهر ونکوور است.
متقاضیان برای شرکت در این دوره باید به زبان انگلیسی مسلط بوده و شرایط لازم برای اخذ ویزای کانادا را داشته باشند. همچنین  برخورداری از حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، پذیرش در مصاحبه و برخورداری از پاسپورت معتبر (حداقل یک سال اعتبار در زمان درخواست ویزای ورود کانادا) از جمله شرایط شرکت در این دوره است.
تاریخ برگزاری این دوره آموزشی نیز در دو بازه زمانی 5 الی 24 آگوست 2017 برابر با 14 مرداد الی 2 شهریور 96 در شهرهای ونکوور و ویکتوریا در کشور کانادا و 16 الی 20 سپتامبر 2017 برابر با 25 الی 29 شهریور 1396 در شهر تهران تعیین شده است.
متقاضیان و علاقمندان می‌توانند با دریافت فرم ثبت‌نام و تکمیل آن در این دوره آموزشی منحصربفرد حضور داشته باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌توان با شماره تلفن 88107726 – 88713078 مربوط به مرکز آموزش اتاق تهران تماس برقرار کرد.