:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
شهردار کلان شهر کرج تاکید کرد:

سرمایه بانک شهر متعلق به مردم و شهرداری های‌ کشور است

شهردار کلان شهر کرج با تاکید براینکه بانک شهر طی سالیان گذشته زیرنظر بانک مرکزی و براساس مقررات عمومی قانون تجارت و مقررات بانکداری فعالیت کرده است،گفت:سرمایه این بانک نیز متعلق به مردم و شهرداری های‌ شهرهای کشور است.
کد خبر: ۹۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
اقتصادگردان- علی ترکاشوند درهمین رابطه افزود: شهرداری تهران همانند سایر شهرداری کلانشهرها و برخی شهرهای دیگریکی از سهامدارن این بانک می باشد و  فقط 10 درصد سهام این بانک را دراختیار دارد و با این توضیحات تصور اینکه بانک شهر متعلق به شهرداری تهران می باشد یک باور غلط عنوان کرد  

وی با اشاره به میزان7 درصدی سها م شهرداری کلانشهر کرج در بانک شهر افزود بانک شهر متعلق به تمام شهرداری های شهرهای کشور است و گفت: طی چند سال گذشته این بانک توانسته بسیاری از نیاز های شهرداری های کشور را رفع  کند و فعالیت این بانک محدود به پایتخت یا شهر خاصی نمی باشد .

ترکاشوند تصریح کرد: همکاری شهرداری کلان شهر کرج با  بانک شهر و استفاده از تسهیلات این بانک نیز نقش به‌سزایی در پیشرفت پروژه های عمرانی و فرهنگی مرکز استان البرز داشته است.

شهردار کلان شهر کرج با تاکید بر اینکه هم اکنون بانک شهر،اصلی ترین حامی پروژه‌های شهری کلانشهرهاست، خاطرنشان کرد: شهرداری کرج به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک شهر، بر ارتقاء تعامل و مشارکت با این بانک در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان تاکید دارد.