:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در بازديد از شعبه سهروردي:

اولويت ثامن کسب رضايت مشتريان

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن گفت: اولويت ثامن کسب رضايت حداكثري مشتريان است.
کد خبر: ۹۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن، محمدابراهيم پورزرندي در بازديد از شعبه سهروردي افزود: امروز مشتري مداري اساس کار ما را تشکيل مي‌دهد و آنچه در جذب مشتري تأثيرگذار است نحوه برخورد و نوع خدماتي است که موسسه ارائه مي‌کند، نه درصد سود که اعلام مي‌شود. وي اعلام کرد: در آينده ترکيبي از روش هاي حضوري و غير حضوري فيزيکي و غير فيزيکي براي ارائه خدمات به مشتريان در مجموعه نقاط قابل‌دسترسي  اين موسسه در اختيار مشتريان قرار خواهد گرفت.
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در اين بازديد با تقدير از تلاش‌هاي کارکنان صف به نقش آنان در سودآوري و توسعه مجموعه اشاره و بر ارائه مطلوب خدمات مالي، توازن منابع و مصارف، توسعه فعاليت‌ها و گسترش و تقويت بانکداري الکترونيکي تأکيد کرد.
وي همچنين حرکت در چارچوب استراتژي‌ها و فرآيندهاي توسعه‌اي موسسه اعتباري ثامن براي دستيابي به موقعيت‌هاي بهتر را خواستار شد.
مدير سرپرستي 2 تهران و رئيس شعبه سهروردي نيز در اين بازديد گزارش کوتاهي از وضعيت عملکرد شعبه سهروردي موسسه اعتباري ثامن در حوزه کاهش مطالبات، مصارف و منابع ارائه دادند.
 شعبه سهروردي شمالي کد 559 موسسه اعتباري ثامن در خيابان سهروردي شمالي، حدفاصل خيابان هويزه و بهشتي آماده خدمات‌رساني به مشتريان منطقه است.