:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تاکید مدير عامل فولاد مباركه به عملكرد مناسب بانك صادرات ايران

​بهرام سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان در بازدید از دهمین نمایشگاه " بانک، بیمه و بورس" در گفتگو با خبرنگاران بر عملکرد مناسب این بانک در تعامل با صنایع بزرگ تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
اقتصاد گردان - به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران،مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به ثبت رکورد تولید شده است، گفت: فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در کشور و منطقه خاورمیانه پارسال بیش از  ٦ میلیون و سیصد هزار تن کالا به بازار داخلی عرضه کرد. 
سبحانی در زمینه تعاملات بانکی در حوزه بین الملل گفت: قبل از برجام با مشکلاتی در این حوزه روبرو بودیم که امکان مستقیم صادرات محصولات را سلب می کرد اما اکنون با رفع محدویت ها و مشکلات روال صادرات محصولات روان تر شده است.
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت و نقش بانکها در توسعه صنعت فولاد گفت: بانکها نقش اساسی در توسعه زیر ساخت های صنعتی کشور داشته و دارند که در این میان بانک صادرات ايران به عنوان یکی از بانک هایی است که در مقایسه با بانک های دیگر در این زمینه روان تر عمل کرده و جز رتبه های اول قرار گرفته است.
وی در رابطه با زیر ساخت های سخت افزاری و فنی شرکت متبوعش  یادآور شد: شرکت فولاد مبارکه از لحاظ تکنولوژی در جایگاه مطلوبی است و تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارد.
شایان توجه است حمایت بانک صادرات ایران از بنگاههای بزرگ تولیدی که منجر به افزایش تولیدات داخلی و اشتغال زایی شده مورد اقبال مدیران ارشد اقتصادی واقع شده است و مديران بخش هاي مختلف اقتصادي و صنعتي از رویکرد بانک صادرات در این عرصه به نیکی یاد کرده اند.