:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

کاربران سامانه بام بانک ملی ایران به مرز یک میلیون عضو نزدیک شد

روابط‌عمومی بانک ملی ایران با اعلام این مطلب افزود: مشتری خوش‌شانسی که نفر یک میلیونی عضو این سامانه شود از یک‌میلیون تومان جایزه نقدی برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
اقتصادگردان- امکان ورود امن و دو مرحله‌ای خرید شارژ خودکار، پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال پول دسته‌ای، انتقال کارت به کارت دسته‌ای، به حساب خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از دیگر امکانات این سامانه می‌باشد.
بام، سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت‌های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش معرفی گردید.
 مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران ( ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می‌توانند عضویت خود را در سامانه فعال کنند. سایر مشتریانی که عضو سامانه پیامکی ( ساپتا) نیستند، می‌توانند می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و فعال‌سازی ساپتا به عضویت این سامانه درآیند. براساس اعلام روابط‌عمومی بانک ملی ایران اعضای جدید این سامانه در مقاطع 1000100 ( یک میلیون و یکصد) -1000200(یک میلیون و دویست) .... تا دو میلیون نفر نیز از جایزه نقدی معادل این اعداد بهره‌‌مند خواهند شد.