:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
به دنبال انتشار خبر كناره گيري از روابط عمومي بانك صورت گرفت

یادداشت علی جهانی به خبر انفکاک از بانک صادرات

علي جهاني در واكنش به خبر انفكاك و كناره گيري وي از مديريت روابط عمومي بانك صادرات، با سپاس از ابراز لطف و مهر همکاران گرانقدر خود، براي بانك صادرات و كاركنان آن درجهت تحقق اهداف روابط عمومي و بهبود شاخص هاي عملكرد بانك آرزوي موفقيت كرد
کد خبر: ۹۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
اقتصادگردان- من بدون هیچ ادعایی، به دعوت بانک صادرات ایران،  نه براي نام و نان، بلکه برای خدمت خالصانه حضور یافتم. خدا را از اين بابت شاکرم و خرسندم که به نمایندگی از سوی همکاران بانک مرکزی، با انگیزه انتقال تجربیات و مختصر دانش ام، مدتی از نزدیک در جمع کارکنان سخت کوش و صمیمی بانک بزرگ صادرات قرار گرفتم. با آنان زیستم و در غم و شادی شان مشارکت کردم و همچون کارمندان بی هیچ تمایزی ورود و خروج داشتم.
در مدت کوتاه حضورم، تعامل با رسانه ها، مدیران میانی، کارکنان دلسوز و نیز نهادهای درون و برون سازمان و ایجاد نظم ساختاری، خوش خلقی، امانت داری، قانون گرايي و پرهیز از هزینه سازی را از الگوهای مهم رفتاری ام قرار دادم.
امیدوارم اکنون که قرار بر این است که دوره حضور نسل جوان باشد،  شاهد انسجام، رشد و شکوفایی هرچه تمام تر شبکه بانکی کشور باشیم ...
هدف اینجانب: انتقال تجربیات، یاری رسانی به مدیریت و تحقق یکسری اهداف اصولی در دوران سخت و شرایط پرچالش بانکی بود که برخی اهدافم اگرچه اندک، محقق شد ولی مهمترین آن ها مجالی برای پیاده سازی نیافت و توفیق آن از من سلب شد.
برای شبکه بانکی که نقشی انکار ناپذیر در اقتصاد و رشد کشور دارد، از خدای متعال پویایی بیشتر و توجه به اصول بانکی را صمیمانه آرزومندم.