:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
امکان پرداخت NFC با کارتخوان آسان پرداخت در سی امین نمایشگاه کتاب

براي اولين بار در ايران آپ با NFC قدم به شهر آفتاب مي گذارد

شرکت آسان پرداخت برای چهارمین سال پیاپی مجری انحصاری بزرگترین رویداد پرداخت کشور در حوزه خرید کتاب در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میباشد.
کد خبر: ۹۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲


اقتصادگردان-  آپ با آمادگی نصب بیش از 5000 دستگاه کارتخوان ثابت و سیار و همچنين امكان فراهم نمودن سایر روش های پرداخت الکترونیکی در نمایشگاه کتاب امسال، خرید را برای مراجعه کنندگان و فروشندگان تسریع می نماید.
آسان پرداخت كه در سال گذشته با ارائه سرویس تله پرداز امکان پرداخت از طریق بن کارتهای مجازی را برای تمامی متقاضیان کتاب فراهم نموده بود، امسال نیز علاوه بر خدمت تله پرداز که از طريق اپليكيشن آپ ارائه مي شود برای اولین بار به صورت واقعی پرداخت از طریق NFC را برای کاربران و مشتریان بانک شهر فراهم نموده است.
متقاضیان استفاده از بن کارت، امکان استفاده از تکنولوژی NFC ارائه شده توسط آسان پرداخت را در تمامی غرفه های ناشران حاضر در سراسر محل نمایشگاه کتاب تهران دارند.
آسان پرداخت با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در پشتیبانی خدمات پرداخت نمایشگاه های کتاب سراسر کشور، تمام تلاش خود را برای ارائه به روزترین تکنولوژیهای پرداخت جهت تسهيل روند خرید در سی امین نمایشگاه کتاب تهران به کار گرفته تا بتواند قدمی کوچک در اعتلای فرهنگ ایران عزیزمان بردارد.
گفتنی است در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حدود چهارصد هزار بن کارت که شامل بن کارتهای دانشجویان، طلاب، دانش آموزان، اساتید و سازمان ها است، توزیع و صادر می گردد.
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب از ۱۳ الی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ در شهر آفتاب پذیرای بازدیدکنندگان از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور خواهد بود.