:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

کسب معدل بالای بانک شهر در حمایت از عرصه‌های فرهنگی

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، حمایت بانک شهر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را اقدامی شجاعانه دانست و گفت: عاملیت نمایشگاه کتاب تهران، یک سرمایه‌گذاری نوین است و ورود بانک شهر در این زمینه تحسین برانگیز است.
کد خبر: ۹۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
اقتصادگردان- محمد دامادی با تاکید بر اینکه ورود این بانک به حمایت از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب اقدامی تحسین برانگیز است، گفت: حمایت بانک شهر به عنوان یک بنگاه اقتصادی از چنین رویداد فرهنگی بزرگی جای قدردانی دارد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمایت و ترویج از فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اقدام پسندیده‌ای است که تاکنون از سوی سایر بانک‌ها دیده نشده است، تصریح‌کرد: امروز ضروری است که همه بنگاه‌های اقتصادی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ورود جدی و تاثیرگذار داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس دهم خاطر نشان کرد: بانک شهر به اندازه توان خود تلاش کرده در عرصه های فرهنگی و اجتماعی ورود کند و همین موضوع سبب شده که در مجموع، معدل بانک شهر در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب و سایر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار خوب باشد. 
به گفته این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، این اقدام بانک شهر، حاکی از شجاعت مدیران و مجموعه این بانک، در زمینه سرمایه‌گذاری‌های نوین است که جای تحسین دارد.