:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

تغییر در مدیریت روابط عمومی بانك شهر و بانک صادرات

فرشاد فخيمي یکی از مدیران برجسته روابط عمومی کشور در بانک شهر جای خود را به حميدرضا عظيمي داد.
کد خبر: ۹۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
اقتصادگردان- فرشاد فخيمي، يكي از مدیران خوب روابط عمومی کشور که همواره دوست و یاور رسانه ها بود و تعامل سازنده ای با انها داشت در حالی پست ریاست اداره کل روابط عمومی بانک شهر را ترک می کند كه به سمت مديريت منابع انساني بانك شهر منصوب شده است.

حميدرضا عظيمي،رییس جدید اداره کل روابط عمومی بانک شهرنيز از کارمندان باسابقه این  حوزه است که پیش از این چند دوره معاون این اداره کل بوده و فعالیت در سطوح مختلف بانک را در کارنامه خویش دارد.

علی جهانی، مدیر با اخلاق روابط عمومی بانک صادرات ایران از این بانک خداحافظی کرد. گفته می شود قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان دلیل خداحافظی جهانی با بانک صادرات ایران بوده است.

گفتنی است: جهانی که درس آموخته‌ی رشته‌ی علوم ارتباطات اجتماعی و روزنامه نگاری است در کارنامه کاری خود مدیریت روابط عمومی شرکت ملی نفتکش، مدیریت امور فرهنگی و روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان، عضو هیأت مدیره صندوق قرض الحسنه پارسیان و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل صندوق اعتباری هنر را دارد.

وی بازنشسته بانک مرکزی ج.ا.ایران می باشد و در رزومه کاری خود تعامل سازنده و حرفه ای با رسانه ها و ایجاد ساختارهای منظم ارتباطی، سخنرانی در همایش های  حوزه روابط عمومی و آرامش بخشی درون سازمانی با مدیران میانی و برون سازمانی از ویژگی های بارز اوست.

هنوز مشخص نیست جای خالی او را چه کسی میتواند در بانک بزرگ و مهم صادرات ایران پر کند.