:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران شد

مراسم معارفه حسن تلیکانی عضو جدید هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران با حضور مديران ارشد بانک و حامد هيئت داوديان و مصطفي پرتو افکنان اعضاي هيات مديره بانك سپه به همراه جمعي از مديران ارشد اين بانك در محل سالن اجتماعات ساختمان ادارات مركزي برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي اکبري مديرعامل، محسن پدرام رئيس هيات مديره، سليمان توکلي و عيسي امامي اعضاي هيات مديره بانک، ميزباني اين مراسم را بر عهده داشتند.

مرتضی اکبری ضمن خیر مقدم و تبریک به تليکاني عضو هيات مديره جديد بانک بيان داشت: مديريت ارشد بانك در تعاملي سازنده براي تحقق اهداف و مسئوليت هاي اجتماعي در نظر گرفته شده گامهاي موثري برداشته اند و حضور آقاي تليكاني در جمع هيات مديره، نقش بسزايي در پيشبرد اين امور ايفا خواهد نمود.
وی در خصوص ضرورت تلاش برای اطلاع رسانی خدمات ارائه شده به نیازمندان واقعي جامعه و طرح هاي تسهيلاتي که به منظور رفع مشکلات مالي اقشار ضعيف در نظر گرفته شده است گفت: لازم است تا در رابطه با اشاعه خدمات و سياست هاي اعتباري اين بانک در ميان آحاد مردم اطلاع رساني صحيح صورت گيرد تا هموطنان و متقاضيان واجد شرايط دريافت اين نوع خدمات، جايگاه و برند بانک قرض الحسنه مهر ايران در حمايت از نيازمندان واقعي را به دقت درك نمايند.
 
 
اکبری افزود: این بانک در دوران رکود اقتصادی که سایر بانكهاي كشور با مشكلات عديده اي همچون كسري نقدينگي، عدم وصول مطالبات و فعاليت هاي تكليفي دولت مواجه بودند، عملكردي مطلوب و نقشي موثر ارائه نموده كه نشانگر ساختار بسيار منسجم، منضبط و تعامل گسترده ميان تمامي اركان آن است.
در ادامه محسن پدرام نیز ضمن تبریک به تلیکانی براي آغاز فصل خدمت رساني جديد در بانک قرض الحسنه مهر ايران اظهارداشت: ايشان يکي از افراد موثر، كاردان، با اخلاق و با تجربه در شبكه بانكي كشور هستند و حضورشان مي تواند كمك و نقش بسزايي در پيشبرد اهداف بانك قرض الحسنه مهر ايران داشته باشد.
وی افزود: بانک سپه یکی از بانک های قديمي و با سابقه کشور مي باشد و از اين رو طبيعي است كه در پرورش مديراني شايسته و توانمند بتواند نقش موثري ايفا كند. با انتخاب آقاي تليكاني اعضاي هيات مديره بانك كه از تركيب بسيار مناسبي برخوردار است، تكميل مي شود و با حضور دكتر اكبري مديرعامل بانك كه منشاء اثر هستند، توفيقات بيشتري را شاهد خواهيم بود.

حامد هیئت داودیان نیز در ادامه بیان داشت: مديران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ايران تا کنون اقدامات ارزشمند و شايسته اي را براي تحقق وظايف محوله و مسئوليت هاي اجتماعي خود انجام نموده اند و در حال حاضر اين بانك با منابعي خوب و خدماتي مطلوب يكي از بانك هاي خوش نام و سربلندي هست كه در شبكه بانكي كشور وجود دارد.
وی افزود: این بانک با اهداف اسلامی و بر مبنای اعتقادي جامعه ايجاد گرديد و آيين نامه ها و دستورالعمل هاي آن بر پايه احکام و ضوابط بانکداري اسلامي استوار است.
در ادامه این مراسم، سلیمان توکلی و عیسي امامي اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران و مصطفي پرتو افکنان عضو هيات مديره بانک سپه نيز مراتب خورسندي خود از اين انتصاب را اعلام داشتند.
حسن تلیکانی عضو جدید هیات مديره بانک نيز ضمن تشکر و قدرداني از مديران و کاركنان بانك قرض الحسنه مهر ايران و بانك سپه، توفيق حضور در اين بانك اسلامي را فرصتي ارزشمند براي خدمت به هموطنان خصوصا اقشار نيازمند جامعه دانست.

اقتصاد گردان