:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۳.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

ارائه خدمات بازار سرمایه در شعب بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان همزمان با روز ارتش باجه خدمات بازار سرمایه خود را در شعبه اسکان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این بانک افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
اقتصادگردان- بنابر اعلام بانک حکمت ایرانیان، از طریق راه‌اندازی این باجه در شعب این بانک، همه خدمات بازار سرمایه در خصوص خرید و فروش سهام بانک حکمت ایرانیان به‌صورت آنلاین صورت می‌پذیرد و در روزهای آتی این امکان در شعب سراسر کشور بانک حکمت ایرانیان نیز برقرار می‌شود. در فاز اول این طرح صرفا سهام بانک حکمت قابلیت خرید و فروش را دارد و در فاز بعدی امکان خرید و فروش سهام سایر شرکت‌ها امکان‌پذیر می‌شود .

در بخش دیگری از این مراسم  عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان بیان کرد: امروز دیگر تنها ارائه خدمات ریالی در شعب به مشتریان قابل قبول نیست و کارکنان ما در سطح شعب باید به مثابه یک مشاور ارشد در زمینه‌های مالی، بیمه‌ای و کارگزاری به مشتریان خدمت‌رسانی کنند که با راه‌اندازی این باجه در شعب بانک حکمت ایرانیان این مهم تحقق می‌یابد .

راه‌اندازی نخستین کال‌آپشن تاریخ فرابورس در بانک حکمت ایرانیان

در بخش دیگری از این مراسم، شهریار شهمیری مدیرعامل شرکت کارگزاری سهم‌آشنا با اشاره به راه‌اندازی نخستین کال‌آپشن در تاریخ فرابورس در بانک حکمت ایرانیان تصریح‌کرد: بانک حکمت ایرانیان به عنوان یک بانک پیشرو در انتشار ابزارهای نوین مالی، امروز برای نخستین بار در تاریخ فرابورس از طریق صندوق بازارگردانی حکمت، نسبت به انتشار اوراق اختیار خرید معامله (کال‌آپشن) اقدام کرده که این امر به نقدشوندگی سهام، تعمیق بازار و پیش‌بینی درستی از قیمت آینده سهام برای سرمایه‌گذاری کمک شایانی می‌کند .

رونمایی از نرم‌افزار بورسار به عنوان حلقه مبادلات پولی در بازار پولی و بازار سرمایه کشور برای همه سرمایه‌گذاران نیز یکی دیگر از بخش‌های این مراسم بود .

رونمایی از نسخه جدید موبایل بانک حکمت ایرانیان

در پایان این مراسم از نسخه جدید موبایل‌بانک حکمت ایرانیان در راستای ارائه برترین خدمات بانکی روی گوشی تلفن‌همراه به مشتریان، با حضور مدیرعامل، معاون فناوری اطلاعات، معاون امور بانکی، معاون امور مالی و معاون بازاریابی بانک حکمت رونمایی شد.