:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

تشریح نحوه دریافت بن‌کارت‌های خرید سی‌امین نمایشگاه کتاب

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با تشریح نحوه دریافت بن‌کارت‌های خرید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: این بن‌کارت‌ها صرفا ویژه دانشجویان، اساتید مراکز آموزش عالی، طلاب علوم دینی و دانش‌آموزان صادر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- بنابر اعلام بانک شهر، مهدی اکرمی با بیان اینکه ثبت‌نام بن‌کارت‌های این نمایشگاه از ۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت و از طریق سامانه ثبت نام بن کتاب برای متقاضیان امکان‌پذیر است، گفت: زمان توزیع بن‌کارت‌ها برای دانشجویان از ۷ اردیبهشت، برای دانش‌آموزان استان تهران از ۹ اردیبهشت و برای اساتید نیز به تدریج از ۱۰ اردیبهشت است.

وی در تشریح نحوه دریافت بن کارت‌های خرید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو به صورت اینترنتی، برای دریافت بن کارت باید صرفاً به شعبی که در زمان ثبت‌نام انتخاب کردند و یا پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر مراجعه کنند.

اکرمی تاکید کرد: کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه، مدارک مورد نیاز برای دریافت بن‌کارت است.

وی با اشاره به اینکه امکان انتخاب درخواست بن‌کارت هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی ممکن است، عنوان کرد: در صورت انتخاب مجازی، متقاضی می‌تواند با دریافت رمز و مراجعه به نرم‌افزار همراه شهر، برای دریافت اطلاعات بن کارت خود، اقدام کند.

اکرمی ادامه داد: همچنین متقاضیانی که در هنگام ثبت‌نام در سامانه، گزینه بن‌کارت فیزیکی را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک شهر و پیشخوان‌های شهرنت نسبت به دریافت بن‌کارت خود اقدام کنند.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر تاکید کرد: هر دانشجو مجاز به دریافت یک بن‌کارت کتاب است و بن‌کارت‌ها فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارتخوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.