:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تقدیر استاندار چهار محال و بختیاری از عملکرد بانک صادرات ایران

استاندار چهار محال و بختیاری با ارسال پیامی به مدیر امور شعب بانک صادرات از عملکرد این بانک در بخش اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
اقتصادگردان- بنابر اعلام بانک صادرات ایران، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهار محال و بختیاری در پیام خود با اشاره به همکاری و تعامل ارزشمند این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات به طرح‌ها و واحدهای تولیدی مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی، کسب جایگاه نخست در زمینه پرداخت این گونه تسهیلات را تبریک گفت.

در بخشی از پیام استاندار چهار محال بختیاری خطاب مدیر شعب این بانک در آن استان آمده است: اقتصاد مقاومتی الگوی الهام‌بخش حرکت چرخ‌های صنعت، تولید و توسعه پایدار در کشور است، در شرایطی که دولت تدبیر و امید با تنظیم برنامه‌های دوازده گانه، تمام مساعی خود را برای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به کار گرفته است، همکاری ارزشمند و همسویی مجددانه جنابعالی و مجموعه همکاران آن بانک در پرداخت تسهیلات به طرح‌ها و واحدهای تولیدی مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی بدون شک اثرات شگرفی در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و ارتقا شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در نتیجه رشد و توسعه پایدار استان را به همراه دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک کسب این عنوان اظهار امیدواری کرد: بانک صادرات کماکان ایجاد روند حمایتی از بنگاه‌های تولیدی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.

بنابر اعلام بانک صادرات، عملکرد موفق و دستاوردهای درخشان این بانک در بخش‌های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی، پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط و سامان‌دهی موسسه منحله میزان تقدیر و تحسین مدیران عالی‌رتبه کشور را در پی داشته است.