:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

بازدید مدیرعامل بانک مهر ايران از نمايشگاه بورس، بانک و بيمه

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران ضمن بازديد از غرفه بانک در دهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه از نزديک پذيراي مراجعين و عموم بازديدكنندگان بودند.
کد خبر: ۹۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي اکبري مديرعامل و سليمان توکلي عضو هيات مديره بانک به همراه مجيد وكيل مشاور مديرعامل و رييس اداره حوزه مديريت، فلاح حيدري رييس اداره روابط عمومي و بازاريابي و جعفري انصاري رييس اداره فن آوري اطلاعات و ارتباطات در دومين روز برگزاري اين نمايشگاه بين المللي در غرفه بانك قرض الحسنه مهر ايران حاضر شدند تا در كنار كارشناسان بانك، پاسخگوي سوالات مراجعان باشند.

در ادامه، از برخی غرفه های حوزه های بانکی، بورس و بيمه مستقر در سالن هاي ۳۱، ۳۵ و ۳۸ اين نمايشگاه توسط مديرعامل، عضو هيات مديره و هيات همراه بازديد به عمل آمد.

مرتضی اکبری در حاشیه بازدید از دستاوردهاي دهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه با خبرنگاران در رابطه با عملکرد مطلوب و گسترده بانک در عرصه هاي قرض الحسنه، دستاوردها و برنامه هاي آتي آن گفتگو نمود.