:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
عضو هیات مدیره بانک ملت اعلام کرد:

تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء بانك ملت برگشت داده شده است

عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است.
کد خبر: ۹۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
اقتصاد گردان - علی رضا لگزایی در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۶، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داده و مبالغی از حساب های تعداد معدودی از مشتریان به حساب های دیگرنزد همین بانک واریز شده است.


وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در زمان کوتاهی از بروز این اختلال، متوجه مشکل شده و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کرده اند.
به گفته قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده و مراتب واریز وجوه از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حساب ها رسیده است.
لگزایی اعلام کرد که تا ساعتی دیگر سیستم حواله اینترنتی بانک ملت نیز مجددا فعال خواهد شد.
روابط عمومی بانک ملت از تمامی مشتریان ، به ویژه مشتریانی که با مشکل مذکور مواجه شده اند ،پوزش می طلبد.

ساعت 3 عصر روز شنبه 26 فروردين 96 نيز بانك ملت اعلام كرد كه اختلال در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت تا ساعتی دیگر رفع می شود
صبح امروز اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت ایجاد شد که با تلاش کارشناسان فنی، منشاء این اختلال شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آن صورت گرفت. بر  این اساس، سامانه های دیگر بانک ملت از جمله همراه بانک و حواله های داخل شعب فعال است و مشکل حواله اینترنتی نیز تا ساعتی دیگر برطرف خواهد شد