:
كمينه:۲۲.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل:

ترکیدگی لاستیک هواپیما در اردبیل تلفات و جراحت جانی نداشت

مدیرکل شرکت فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: پروازهای فرودگاه اردبیل در باند دوم این فرودگاه در حال انجام است و سانحه ترکیدگی لاستیک هواپیمایی تابان در اردبیل هیچگونه تلفات و جراحات جانی نداشت.
کد خبر: ۸۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
اقتصادگردان- میرفخرالدین هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا  با بیان اینکه پرواز مشهد به اردبیل شرکت هواپیمایی تابان ساعت 08:27 صبح امروز دوشنبه هفتم فروردین ماه 96 از فروگاه مشهد به مقصد اردبیل پرواز کرده بود، ادامه داد: این هواپیما حامل ۱۶۳ مسافر بود که ساعت 10 صبح هنگام نشستن در باند فرودگاه اردبیل دچار سانحه ترکیدگی لاستیک شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این سانحه هیچگونه تلفات و جراحات جانی نداشته است، افزود: این هواپیما پس از نشستن در فرودگاه اردبیل، در انتهای باند متوقف شد و همکاران فرودگاه، امداد و نجات و آتش‌نشانی به موقع در محل حضور یافتند تا جلوی هرگونه آتش‌سوزی احتمالی گرفته شود.

هاشمی با بیان در حال حاضر هواپیما به صورت کامل تخلیه شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون منتظر کارشناسان سازمان هواپیمایی کشور هستیم تا مجوز لازم برای جابجایی و تعمیر چرخ و لاستیک هواپیما را صادر کنند.

مدیرکل شرکت فرودگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون قسمتی از باند اول فرودگاه اردبیل بسته شده است، خاطرنشان کرد: با این حال، باند دوم فرودگاه باز بوده و تمامی پروازها به موقع انجام می‌شود.

هاشمی همچنین در خصوص پرواز ساعت 11:00 صبح امروز شرکت هواپیمایی تابان از اردبیل به مقصد مشهد، گفت: این پرواز لغو شده و طی مذاکره با این شرکت، پرواز جایگزین فردا سه‌شنبه هشتم فروردین از فرودگاه اردبیل به مقصد فرودگاه مشهد انجام خواهد شد.