:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

اجرای طرح تکریم مسافرین سالمند نوروزی در فرودگاه مهرآباد

طرح نوروزی تکریم مسافرین سالمند و توانخواه به عنوان بخشی از برنامه‌هایی که شرکت فرودگاه ها به منظور توسعه خدمات مسافری اجرایی کرده در فرودگاه مهرآباد کلید خورده است و در چارچوب آن زمان انتظار مسافران سالمند در صف های طولانی برای دریافت کارت پرواز کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
اقتصادگردان- در قالب این طرح که برای اولین بار در ایران اجرایی شده است سامانه ای کارت پرواز این گروه از مسافران را بدون نیاز به ایستادن در صف و به صورت سیار و با استفاده از تبلت همراه و پرینتر پرتابل، چاپ کرده و تحویل می دهد. علاوه بر مسافرین توانخواه، مسافرینی که بدون بار یا جامه دان هستند نیز از این روش قابل پذیرش هستند. این طرح با استقبال چشمگیر مسافرین نوروزی همراه بوده است.

از آنجایی که در حال حاضر سیستم کنترل پذیرش مسافر فرانگر (FDCS) در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد عملیاتی شده، سامانه فوق تنها در همین ترمینال پیاده سازی شده است.

همچنین شرکت فرانگر اعلام کرده این طرح در ترمینال های دو و چهار به این‌صورت است که افراد حاضر در این ترمینال ها به شناسایی مسافرین سالمند و توانخواه پرداخته و آنها را به سمت کانترهای جداگانه که جهت پذیرش این مسافرین تعبیه شده است، راهنمایی می کنند.

علاوه بر آن، راه اندازی کیوسکهای هوشمند پذیرش مسافر برای مسافرین بدون بار نیز خدمتی جدید در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد به مسافرین است.