:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

ارتباطات و آی.تی پیشران تولید و اشتغال است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به تاکیدات رهبری و تاثیر حوزه ارتباطات بر ایجاد اشتغال، تولید و اشتغال پیشانی حرکت شرکت مخابرات ایران در سال جاری خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
اقتصادگردان- رسول سرائیان، امروز شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که با افتتاح طرح‌های مخابراتی و ارتباطی با حضور رئیس جمهور همراه بود، اظهار کرد: در وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال جدید ماموریتی که برای شرکت مخابرات ایران ترسیم شده در راستای سند بالادستی، پیشانی حرکتمان در جهت تولید و اشتغال قرار گرفته است.

وی با اشاره به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، افزود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشران و یا توانمندساز تولید و اشتغال است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به طرح‌های حوزه ارتباطات در استان کردستان عنوان کرد: امروز با افتتاح پروژه‌های تعیین شده، بستر تولید و اشتغال در استان برای همه افرادی که قصد تولید و اشتغال‌زایی دارند فراهم خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این پروژه‌ها و تامین شدن زیرساخت‌ها، این حوزه در استان بیش از پیش بهبود یابد و زمینه اشتغال برای افراد را فراهم کند.

سرائیان در ادامه اعلام کرد: هر جایی که بخواهد تولیدی ایجاد شود و بستر ارتباطی نیاز داشته باشد، شرکت مخابرات اعلام آمادگی می‌کند در کوتاهترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه این نیاز ارتباطی در حوزه ثابت و همراه را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز دغدغه ارتباطی در مراکز شهرستان‌ها و شهرهای استان کردستان وجود ندارد و تلفن ثابت و تلفن همراه در استان، مراکز شهرستان‌ها و شهرها به روز است.