:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

مشكل مشتري مشكل ما هم هست

مديرعامل ايساكو گفت: ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است.
کد خبر: ۸۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
اقتصادگردان- سید رضا حسینی - مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو - در روزهای آغازین موج دوم سفرهای نوروزی از نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو سرزده بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: از لحظه ای که مشتری وارد نمایندگی ایران خودرو می شود ، مشکل وی مشکل ما نیز محسوب می شود و تنها در این صورت است که می توانیم ادعا کنیم که همگی عضو یک خانواده هستیم. از این رو ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .

حسینی خاطرنشان کرد: مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواست های خود را از طریق کانال های ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو و یا شماره 096440 اعلام نمایند تا همکاران رسیدگی لازم در آن زمینه را انجام دهند.