وی با استقبال از تغییر تقویم برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: قطعا تازه شدن دیدارها به فاصله ای کم بسیار خوشایند است. با توجه به اینکه در ابتدای سال کاری 96 این رویداد رقم می خورد شاید در این نمایشگاه شرکت کنندگان نتوانند دستاوردهای مجموعه خود را در سال 96 معرفی کنند اما زمینه ای می شود برای شبکهسازی تا بتوانند برنامه عمل و اقدام مشترکی در سال پیشرو داشته باشند.
حسینی نژاد ادامه داد: شرکت پرداخت الکترونیک سامان طیف متنوعی از خدمات را به سازمانها و صاحبان کسب و کار ارائه می کند که شامل خدمات کارتخوان،خدمات کارت،درگاههای پرداخت اینترنتی است. همچنین در کنار آن در حوزه خدمات به عموم، سامانه 724 و اپلیکیشن پرداخت سه سوت توانسته بستری را برای کاربران فراهم کند تا در هر زمانی از خدمات پرداخت الکترونیک (خرید شارژ، پرداخت قبوض، خرید طرح ترافیک، خرید بسته اینترنتی و ....) استفاده کنند.
همین تنوع خدمات سبب شده تا طیف متنوعی از مخاطبین و ذینفعان را همراه خود داشته باشیم و فکر می کنیم حضور در این نمایشگاه بستر مناسبی برای ارتباطگیری با این مخاطبین مخصوصا سازمانها و صاحبان کسب و کار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان با بیان اینکه صنعت پرداخت الکترونیک بمثابه رگ در کالبد نظام مالی است گفت: درصددیم تا در فضای ایجاد شده با ارتباطی نزدیکتر خواستها و نیازهای مشتریان خود را شنیده و خدماتی متناسب با آن عرضه کنیم. در کنار آن،با توجه به استراتژی سپ تلاش داریم در این نمایشگاه به جای معرفی ابزارهای پرداخت،بر روی راهکارهای جامع پرداخت الکترونیکی تمرکز کنیم.
همچنین سپ در سالی که پشت سر گذاشت تجربه های خوبی در حوزه همکاری با فینتکها داشته و توانسته ایده های خوبی در این حوزه را جذب کند و در تلاشیم در این مسیر جدیتر گام برداریم و بتوانیم از فینتکها حمایت کرده و به رشد آنها کمک کنیم.